ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک / اولین عکس از رهبر نجواکنندگان

یکشنبه, 2 دی, 1397
پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک
به گزارش میم ست ، از پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) رونمایی شده است که رهبر گروه نجواکنندگان یا پچ پچ کنندگان (The Whisperers) در مرکز آن قرار دارد. گروه نجواکنندگان اولین بار در نسخه 130 کتاب های کمیک مردگان متحرک معرفی شده اند ، گروهی از غارتگران که پوست مردگان را به خود می چسبانند تا بتوانند در میان آنها حرکت کنند و شناخته نشوند. گروه نجواکنندگان یکی از قدرتمندترین دشمنان ریک گرایمز و گروه او می باشند. پس از سالها انتظار ، سرانجام در نیمه اول فصل 9 سریال مردگان متحرک طرفداران توانستند گروه نجواکنندگان را مشاهده کنند. در اولین برخورد نجواکنندگان با گروه ریک ، اتفاقی تراژیک روی داد و در مبارزه ای دیدنی یکی از کاراکترهای محبوب گروه توسط یکی از نجواکنندگان به قبرستانی ترسناک افتاد. یقینا در نیمه دوم فصل 9 سریال مردگان متحرک اعضای بیشتری از گروه نجواکنندگان را خواهیم دید که رهبری آنها را بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی سامانتا مورتون (Samantha Morton) بر عهده دارد. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، شبکه AMC پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک را منتشر کرده است. در این پوستر طرفداران برای اولین بار می توانند "آلفا" رئیس گروه نجواکنندگان با بازی سامانتا مورتون را با گریمی جالب مشاهده کنند. همانطور که در نیمه اول فصل دیدیم ، سکوت یکی از لزومات حرکت نجواکنندگان در میان زامبی ها می باشد. در پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک نیز آلفا با ماسکی از پوست مردگان به همه می گوید که ساکت و بی صدا باشند. لازم به ذکر است که پخش نیمه دوم فصل 9 سریال مردگان متحرک از یکشنبه دهم فوریه 2019 مصادف با 21 ام بهمن ماه 1397 از شبکه AMC از سر گرفته خواهد شد.

پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فصل 9 سریال مردگان متحرک چیست؟ در مورد گروه نجواکنندگان چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک

مطالب مرتبط :

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • سینا
    سینا

    5 سال پیش

    حرکت جالبی بود ورود نجواکنندگان.برای کسانی مثل من که کمیک کتاب رو دنبال نمیکردم خیلی ترسناک بود و مو به تنم سیخ شد اونجا که رزیتا و یوجین راجب حرف زدن مردگان صحبت میکردن!


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications