ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلمبرداری وسترن Rust تا «انجام کامل تحقیقات» آغاز نخواهد شد

دوشنبه, 3 آبان, 1400
فیلمبرداری وسترن Rust تا «انجام کامل تحقیقات» آغاز نخواهد شد

به گزارش میم ست، تولید فیلم وسترن «راست» (Rust) تا انجام کامل تحقیقات پیرامون قتل فیلمبردار «هالینا هاچینز» با اشتباه مرگبار «الک بالدوین» ادامه پیدا نخواهد کرد. این تصمیم در نامه‌ای که گروه تولید به عوامل ارسال کرده فاش شده است.

دفتر کلانتری سانتا فه همزمان با این تصمیم حکم بازرسی از «بونانزا کریک رنچ» در نیومکزیکو جایی که «راست» در حال فیلمبرداری بود را اخذ کرده است. پنجشنبه گذشته گزارش شده بود که تولید فیلم به مدت نامعلومی به حالت تعلیق در خواهد آمد.

در بخشی از نامه تهیه‌کنندگان «راست» به عوامل آمده است که دسترسی به روانشناسان به صورت مجازی و ۲۴ ساعته فراهم خواهد شد و تلاش‌هایی برای پس گرفتن وسایل شخصی گروه تولید انجام شده است.

طبق سوگندنامه‌ای که دفتر کلانتری سانتا فه منتشر کرده، «دیوید هالز» دستیار کارگردان یکی از سه اسلحه فیلمبرداری که توسط «هانا گوتیرز» مسئول نگهداری از مهمات تهیه شده بود. هالز اسلحه را به بالدوین تحویل می‌دهد و با صدای بلند می‌گوید «تفنگ سرد.»

در گزارش کارآگاه «جول کانو» آمده است که بنا بر ادعای سوزا، تیراندازی در یک صحنه تمرینی، پس از صرف ناهار و در یک ساختمان کلیسا اتفاق افتاده است. سوزا در بخش دیگر گزارش فاش می‌کند: «الک بالدوین بازیگر روی یک نیمکت چوبی به سمت جنوب و روبه دوربین و عوامل نشسته بوده و اسلحه را به سمت دوربین نشانه گرفته است.» کارگردان به یاد می‌آورد که عبارت «تفنگ سرد» را شنیده است. در بخش‌های ابتدایی گزارش سوزا می‌گوید تا جایی که به خاطر می‌آورد هیچ‌گونه درگیری میان عوامل به وجود نیامده است.

فیلمبرداری وسترن Rust تا «انجام کامل تحقیقات» آغاز نخواهد شد

کارآگاه کانو با «رید راسل» یکی از دستیاران فیلمبردار گفتگو کرده است. این عضو از گروه فاش می‌کند که کار در آن روز را با کناره‌گیری شش تن از عوامل دوربین به دلیل اختلاف نظر در مورد دستمزد و مسکن بسیار دیر آغاز کرده‌اند. راسل به کانو می‌گوید اعضایی که در آن روز کناره‌گیری کردند نامه‌ای به نگارش درآورده بودند تا اعتراض خود را نشان دهند.

سوزا می‌گوید در زمان تیراندازی پشت سر هاچینز قرار داشته و از روی شانه‌های او روبرو را نگاه می‌کرده است. راسل به یاد می‌آورد که صدای یک تیراندازی بلند را شنیده، بدن خونین سوزا را دیده و شنیده است که هاچینز می‌گوید نمی‌تواند پاهایش را حس کند.

دو تن از عوامل «راست» پیش‌تر ادعا کرده بودند که کمتر از یک هفته قبل، یکی از بدلکاران که به صورت تصادفی دو مرتبه با یک تفنگ «سرد» تیراندازی کرده اخراج شده است.

به دنبال درگذشت هاچینز، بسیاری از فیلمسازان هالیوود اعلام کرده‌اند که از این پس از سلاح‌های گرم در حین فیلمبرداری استفاده نخواهند کرد و تیراندازی را با جلوه‌های ویژه به فیلم اضافه می‌کنند.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications