ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

سه شنبه, 23 آبان, 1402
دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

هربار که دچار بیماری مختصری نظیر یک سرماخوردگی ساده می‌شویم، بیش از هر زمان دیگر نعمت سلامتی را درک کرده و قدردان خداوند خواهیم بود. حقیقت این است که بدون داشتن تنی سالم، نمی‌توان از هیچ یک از خوشی‌های زندگی لذت برد. پزشکان پرتلاش در سرتاسر دنیا، سال‌های سال است که در جهت کمک به بیماران تلاش می‌کنند. در این میان، تخصص‌های مختلفی برای بررسی کامل هر شاخه از مشکلات سلامتی ایجاد شده‌اند؛ یکی از پرکاربردترین تخصص‌های پزشکی، ارتوپدی است. ازآن‎جاکه ممکن است هریک از ما بنا به دلایل مختلف به پزشک ارتوپد نیاز داشته باشیم، این مطلب را به معرفی بهترین فوق تخصص ارتوپد در مشهد اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

چه زمانی به متخصص ارتوپدی مراجعه کنیم؟

پیش از آن‌که به معرفی چند فوق تخصص ارتوپدی در مشهد بپردازیم، لازم است مروری بر شاخه ارتوپدی داشته باشیم تا بدانیم چه زمانی به این تخصص نیاز داریم.

ارتوپدی در حقیقت شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مطالعه دستگاه اسکلتی بدن می‌پردازد. اسکلت، تاندون‌ها، ماهیچه‌ها، مفاصل و لیگامان‌ها، اجزای اصلی سیستم اسکلتی هستند. بنابراین برای درمان هر مشکلی که در این اجزا ایجاد شود، می‌بایست به ارتوپد مشهد فوق تخصص مراجعه کنید. مشکلاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، ازجمله موقعیت‌هایی هستند که باید به یک متخصص ارتوپدی مراجعه شود.

دردهای اسکلتی، عضلانی، مفصلی و کشیدگی عضلات

یکی از شایع‌ترین و رایج‌ترین بیماری‌ها، دردهای اسکلتی یا عضلانی و مفصلی هستند. عموماً با افزایش سن، درد استخوان به‌عنوان یک عارضه شایع بروز پیدا می‌کند. همچنین زندگی پرمشغله امروزی و ساعات کاری طولانی، دردهای مفصلی مانند کمردرد و زانو درد را به معضلی شایع تبدیل کرده‌اند. برای درمان این بیماری‌ها، باید به یک متخصص ارتوپدی مراجعه کنید. کشیدگی عضلات نیز به‌عنوان یک مشکل شایع میان ورزشکاران، توسط متخصص ارتوپدی درمان می‌شود.

بیماری‌های ستون فقرات

بیماری‌های ستون فقرات عموماً در تعداد کمتری از افراد بروز پیدا می‌کنند و مثل دردهای مفصلی و اسکلتی شایع نیستند. بااین‌حال تعداد مراجعانی که برای بیماری‌های ستون فقرات به متخصص ارتوپد مراجعه می‌کنند هم کم نیست. درمان مشکلات ستون فقرات عمدتاً با همکاری ارتوپد و جراح اعصاب انجام می‌شود. بسته به نوع مشکل، هریک از این دو متخصص ممکن است وارد عمل شوند.

شکستگی و دررفتگی

از دیگر مشکلات رایجی که بیماران را به مطب پزشک ارتوپد می‌کشاند، شکستگی و دررفتگی است. زمانی که مفاصل خارج از دامنه حرکتی خود حرکت کنند، دچار دررفتگی می‌شوند. همچنین اگر فشار بیش از اندازه به استخوان‌ها وارد شود، ممکن است استخوان ترک خورده و یا بشکند. در این صورت پزشک ارتوپد با گچ گرفتن یا راهکارهای دیگر، مشکل را برطرف می‌کند.

 

در جستجوی دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد، این صفحه  می‌تواند شروع خوبی باشد.

 

معرفی بهترین متخصصان ارتوپدی در مشهد

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

حالا که با مشکلات رایج سیستم اسکلتی و وظایف بهترین فوق تخصص ارتوپد در مشهد آشنا شدید، چند مورد از حاذق‌ترین پزشکان متخصص ارتوپدی در مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به لوکیشن و سابقه پزشک، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید:

  • دکتر رضا بهادر:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

دکتر رضا بهادر یکی از بهترین متخصصان ارتوپدی در مشهد هستند که رتبه ۵ بورد تخصصی کشوری را به‌دست آورده‌اند. ایشان مهارت خاصی در جراحی‌های استخوان و مفاصل دارند و از سلول‌های بنیادی بیمار برای درمان آرتروز و حتی آسیب‌های نخاعی استفاده می‌کنند.

دکتر بهادر در کشورهایی چون اتریش و سوییس، دوره تکمیلی فلوشیپ هیپ و زانو را نیز گذرانده‌اند. جالب است بدانید که ایشان مدرک تکمیلی اوزون تراپی از دانشگاه سن دیگو آمریکا را نیز در کارنامه خود دارند. ازجمله خدمات دکتر رضا بهادر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض مفصل هیپ
  • تزریق لومبوساکرال
  • درمان آرتروز
  • درمان دیسک کمر
  • تعویض مفصل زانو
  •  

 

  • دکتر سید رضا شریفی دلویی:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

دکتر شریفی یکی از باسابقه‌ترین پزشکان متخصص ارتوپد در مشهد است که تاکنون بسیاری از بیماران را مداوا کرده‌اند. با بررسی نظرات مراجعان ایشان، می‌توان پی برد که دکتر شریفی یک پزشک حرفه‌ای و کاردرست در حوزه فعالیت خود است.

ایشان دوره تکمیلی تخصص خود را در کشور اتریش در حوزه آرتروسکوپی گذرانده‌اند و در حال حاضر یکی از بهترین‌ها در کشور محسوب می‌شوند. دکتر شریفی به‌عنوان یک استاد دانشگاه، تبحر و مهارت خود را به پزشکان نسل جوان نیز منتقل می‌کنند. در حال حاضر مطب این پزشک حرفه‌ای در محدوده خیابان احمدآباد، در میدان تقی آباد مشهد قرار دارد.

  • دکتر جواد دانسته:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

اگر به بیمارستان امام مشهد نزدیک هستید، دکتر جواد دانسته یکی از بهترین پزشکان ارتوپد این ناحیه است که می‌توانید به ایشان مراجعه کنید. 

  • دکتر مصطفی خلیلی پور:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

اگر نیاز به جراحی تخصصی شانه یا زانو دارید، دکتر مصطفی خلیلی بهترین فوق تخصص ارتوپدی مشهد در این حوزه است. دکتر خلیلی پور  دوره فوق تخصصی شانه و زانو را در  ایتالیا سپری کرده‌ و در حال حاضر یکی از بهترین و حاذق‌ترین جراحان در حیطه آرتروسکوپی مفاصل شانه و زانو هستند. مطب ایشان در شهر مشهد واقع شده و می‌توانید به‌صورت آنلاین نوبت بگیرید.

 

 

  • دکتر حمید قاضی:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد 

مطب دکتر قاضی به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین ارتوپدهای مشهد، در منطقه آزاد شهر واقع شده است. ایشان یکی از پزشکان باتجربه در مشهد هستند که تبحر خاصی در حرفه خود دارند. دکتر قاضی بیش از ۲۴ سال است که طبابت می‌کنند و طی این سال‌ها، بیماران زیادی را مداوا کرده‌اند. در حال حاضر مطب ایشان در محدوده آزادشهر مشهد و در چهار راه میلاد قرار دارد.

  • دکتر حسن علیزاده:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

دکتر حسن علیزاده در خیابان احمدآباد، مطب تخصصی ارتوپدی دارند و برای درمان مشکلات استخوان و سیستم اسکلتی، می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید. ایشان طرف قرارداد با کلیه بیمه‌های دولتی هستند و می‌توانید با هزینه‌ای اندک، توسط این پزشک مطرح ویزیت شوید.

ازجمله خدمات ارائه‌شده توسط دکتر حسن علیزاده می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رفع مشکلات استخوانی و اسکلتی
  • رفع مشکلات ستون فقرات
  • تعویض مفصل زانو و لگن
  • آرتروسکوپی
  • گچ‌گیری و درمان شکستگی
  • درمان مشکلات و ناهنجاری‌های مادرزادی

 

  • دکتر امیر صالح:

دکتر فوق تخصص ارتوپد خوب در مشهد

دکتر امیر صالح به‌عنوان بهترین فوق تخصص ارتوپدی مشهد، در سال ۲۰۱۲، از کشور مالزی فارغ‌التحصیل شده‌‌اند و در حال حاضر، به جدیدترین متدهای حیطه خود مسلط هستند.  ایشان دوره تکمیلی شانه و زانو را در بیمارستان گلن ایگلز گذرانده‌اند. برای درمان شکستگی‌ها، تعویض مفاصل، آرتروسکوپی، درمان دیسک و مشکلات ستون فقرات و آسیب‌های ورزشی، می‌توانید به دکتر امیر صالح مراجعه کنید.

وب‌سایت دکتردکتر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر جای کشور بتوانید از بهترین متخصصان، به‌صورت آنلاین نوبت بگیرید و ویزیت شوید. امیدواریم همواره صحت و سلامتی، هدیه خداوند به شما باشد.

 

منبع: paziresh24.com

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications