ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر سریال کسل راک به جمع بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک پیوست!

دوشنبه, 5 شهریور, 1397
بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک - کسدی مک کلینسی
به گزارش میم ست ، کسدی مک کلنسی (Cassady McClincy) ، بازیگر سریال کسل راک (Castle Rock)  برای بازی در نقش لیدیا به جمع بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) اضافه شد. مدتی پیش اعلام شد که سامانتا مورتون (Samantha Morton) به جمع بازیگران فصل نهم سریال اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور و منفی آلفا را که رهبر گروه ویسپرر (Whisperer) است ، در فصل نهم این سریال بازی کند. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون، بازیگر نقش دختر این شخصیت در فصل نهم سریال تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب ‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده ، کسدی مک کلنسی ، بازیگر سریال  کسل راک و سریال اوزارک (Ozark) ، به جمع بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک اضافه شده و قرار است نقش شخصیت لیدیا را در این سریال بازی کند. در دنیای کامیک ، لیدیا نقش مهم و بسیار پر رنگی دارد و این شخصیت در واقع علاقه ‌مند به کارل گرایمز بوده است که با توجه به اتفاقات فصل هشتم این سریال، احتمالا شاهد تغییراتی در خط داستانی این شخصیت در فصل نهم سریال مردگان متحرک خواهیم بود. با این حال، ممکن است شاهد دوستی این شخصیت با شخصیت ایند با بازی کیتلین نیکن (Katelyn Nacon) ، باشیم که در دنیای سریال معشوقه کارل بود. همچنین مک ‌کلنسی تنها بازیگر جدیدی نیست که به جمع بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک اضافه شده است.

دیگر بازیگران جدیدی که به جمع بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک اضافه شده‌ اند عبارتند از:

برت باتلر (Brett Butler) در نقش یکی از ساکنین هیلتاپ به نام تامی رز، جان فین (John Finn) در نقش شوهر ارل، ریس کویرو (Rhys Coiro) در نقش جد (یکی از اعضای سرکش ناجی ‌ها) و زاک مک‌ گاون (Zach McGowan) در نقش جاستین (یکی دیگر از اعضای ناجی‌ ها که علاقه ‌ای به همکاری با دیگر جوامع ندارد) فصل 9 سریال مردگان متحرک از تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) از شبکه AMC روی آنتن خواهد رفت و مانند فصل‌ های گذشته ، فصل نهم این سریال نیز در ۱۶ قسمت تولید و منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد بازیگران جدید فصل 9 سریال مردگان متحرک چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. مطالب مرتبط : بازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک - کسدی مک کلینسیبازیگران فصل 9 سریال مردگان متحرک - کسدی مک کلینسی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications