ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

سریال مردگان متحرک پس از رفتن ریک گرایمز بازسازی می شود؟!

سه شنبه, 10 مهر, 1397
سریال مردگان متحرک
به گزارش میم ست ، بتازگی بازیگر نقش نیگان در مصاحبه ای سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را پس از رفتن اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) توصیف کرد. جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در طول دو فصل گذشته به آنتاگونیست اصلی سریال و حتی بهترین شخصیت منفی کل سریال تبدیل شده بود تا اینکه در فصل گذشته از ریک شکست خورد اما با اینکه چندین دوست صمیمی و اعضای گروه ریک را کشته بود ، ریک تصمیم گرفت که او را زنده بگذارد! پس از اینکه نیگان توسط ریک دستگیر شد ، بسیاری تصور کردند که دیگر شخصیت او جذابیت و ریزه کاری های قبلی را نخواهد داشت اما اخیرا جفری دین مورگان بیان کرده است که بینندگان را در فصل 9 غافلگیر خواهد کرد. در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون، جفری دین مورگان در مصاحبه ای در مورد جهان مردگان متحرک بدون ریک گرایمز صحبت کرد. با اینکه نمی توانست جزئیات زیادی را فاش کند ، اعلام کرد که این سریال پس از رفتن ریک دچار تغییر و تحول اساسی خواهد شد چرا که این شخصیت از اولین فصل قهرمان و کاراکتر اصلی سریال بوده است. جفری دین مورگان بیان کرد:
"من فکر می کنم ریک گرایمز با سریال مردگان متحرک برابر است، بنابراین با رفتن او شاهد یک بازسازی کوچک اما به شکل خوبی در سریال خواهیم بود."
وی در ادامه افزود:
"من خیلی حس خوبی به این موضوع دارم، اما باید بگویم که دلم برای اندرو تنگ خواهد شد. همه ی ما دلمان برای اندرو تنگ می شود. انرژی و اثر مثبت او چیزی کمیاب و نادر بوده و او یک رهبر فوق العاده است. و ما جای خالی او را حس خواهیم کرد."
لازم به ذکر است که فصل 9 مردگان متحرک از یکشنبه آینده یعنی هفتم اکتبر مصادف با 15ام مهرماه از شبکه AMC روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما در مورد این سریال پرطرفدار بدون ریک گرایمز و اندرو لینکلن چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

سریال مردگان متحرک

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications