ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آیا تئوری مربوط به برن استارک و شاه‌ شب با سرنخ‌های بزرگ قسمت سوم تأیید شد؟

سه شنبه, 10 اردیبهشت, 1398
آیا تئوری مربوط به برن استارک و شاه‌شب با سرنخ‌های بزرگ قسمت سوم تأیید شد؟

هشدار: این متن وقایع مربوط به قسمت سوم از فصل هشتم را لو می‌دهد،‌ اگر این قسمت را ندیده‌اید از خواندن آن صرف نظر کنید.

روز گذشته قسمت سوم از فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت پخش شد و طی آن نبرد بزرگ وینترفل رخ داد که در نهایت هم شاه شب توسط آریا کشته شد و سپاه زنده ها پیروز این جنگ شد. نقد و بررسی قسمت سوم فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت رو می تونید با کلیک روی لینک مطالعه کنید.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال در قسمت سوم دیدیم که برن در جنگل خدایان منتظر شاه‌شب بود که با ارتش مردگان به وینترفل حمله کرده بود و همان‌طور که برن هشدار داده بود، شاه‌شب او را ردیابی کرد و برای کشتن کلاغ سه‌چشم سراغ او رفت اما در لحظه‌ی آخر جلوی او گرفته شد.

آریا در لحظه‌ی آخر از ناکجاآباد ظاهر شد و از پشت به سمت شاه‌شب حمله‌ور شد. شاه‌شب متوجه حضور آریا شد و با دستانش گلوی آریا را گرفت و در هوا نگه داشت، که تعلیق و هیجان این سکانس بسیار بالا بود.

در حالی‌که آریا سعی می‌کرد خودش را نجات بدهد، خنجر والریایی‌ای که در فصل هفتم برن به او داده بود از دستش سر خورد، اما قبل از این‌که خنجر به زمین بیفتد آریا با دست دیگرش آن را گرفت و با فرو کردن آن در بدن شاه‌شب او را به هزاران تکه‌ی ریز تبدیل کرد!

بعد از آن تمام وایت‌واکرها و ارتش مردگان که توسط شاه‌شب دوباره به حرکت درآمده بودند، نابود شدند، و به نظر می‌رسد که جنگ با مردگان به پایان رسیده است. اما یکی از طرفداران سریال فکر می‌کند که شاه‌شب خیلی زود و به سادگی کشته شد، و باید وقایع مربوط به او بیشتر از یک ارتباط چشمی می‌بود.

آیا تئوری مربوط به برن استارک و شاه‌شب با سرنخ‌های بزرگ قسمت سوم تأیید شد؟

در واقع این طرفدار معتقد است که برن به گذشته وارگ کرده است و قول و قراری با شاه‌شب گذاشته است. این طرفدار که با نام کابری ColdBeing در ردیت این مطلب را نوشته، می‌گوید: «این جنگ یک قسمت عالی بود، و کارگردان کارش را به خوبی انجام داده است. اما... آن‌ها در طی تمام فصول و این همه سال شاه‌شب را بالا بردند، پس این اتفاق چطور ممکن است رخ داده باشد؟ به نظر من ممکن نیست. پلات داستان اینگونه احمقانه به نظر می‌رسد و من فکر می‌کنم که موضوعی بیشتر از این پشت این اتفاق باشد.»

«چرا وارگ کردن برن این‌همه طول کشید؟ آیا ممکن است او به گذشته رفته باشد و از خون‌ریزی بیشتر جلوگیری کرده باشد؟ ممکن است او قول و قراری با شاه‌شب گذاشته باشد؟
وقتی که شاه‌شب به سمت برن حرکت می‌کرد، به نظر می‌رسید که او سرنوشت را پذیرفته. من احساس می‌کنم که شاه‌شب همان برن است، و شاه‌شب می‌خواست برن را بکشد تا خودش را نابود کند.»

«منظورم این است که وقتی شاه‌شب به برن نگاه کرد، به نظر می‌رسید می‌خواهد کاری را انجام بدهد که مایل به انجامش نیست. و در همین لحظه بود که آریا سر رسید و نقشه‌ی برن را خراب کرد. بعد از تمام این داستان‌ها قرار است آن‌ها با سرسی بجنگند؟ یک چیز این وسط انگار سر جای خودش نیست.»

ممکن است آریا با جلوگیری از کشته شدن برن توسط شاه‌شب، مانع نابودی کامل شاه‌شب شده باشد؟ و ممکن است پرونده‌ی شاه‌شب هنوز هم کاملاً بسته نشده باشد؟ ممکن است شاه‌شب به طور کامل نابود نشده باشد و بعداً به طریقی خودش را بخشی از برن استارک کند؟

اگر این‌طور باشد، آن تئوری معروف «برن=شاه‌شب» تحقق می‌یابد، و یا حداقل ممکن است او راهی برای کنترل کردن شاه‌شب یافته باشد. یکی دیگر از طرفداران معتقد است که لحظه‌ی رویارویی شاه‌شب و برن، مهر تأییدی بر تئوری شاه‌شب بودن برن بود، و تیریون لنیستر راهی برای نابودی او پیدا خواهد کرد.

این طرفدار با نام کاربری logicman101 این‌طور نوشته است:


«من معتقدم که شاه‌شب می‌خواست شمشیرش را به برن اهدا کند و مقابل او زانو بزند، که آریا پیش از این اتفاق از راه رسید.»

«آزور آهای رسالتش را انجام داد و از وقوع این اتفاق جلوگیری کرد، اما ممکن است هنوز همه‌چیز تمام نشده باشد. من هنوز معتقدم که برن شاه‌شب واقعی‌ست.»

«شاه‌شب واقعی/یا شاه‌شب بعدی که به نظرم برن است، احتمالاً توسط اطلاعاتی که تیریون در مکالمه‌اش با برن به دست آورد نابود خواهد شد.»

«به نظرم آن سکانس که تیریون و برن با هم صحبت کردن و ما ندیدیم، سرنخی بود از چیزی که اتفاق خواهد افتاد، اطلاعاتی که تیریون در آن مکالمه از برن کسب کرد، ممکن است برای نابودی او به کار بی‌آید.»

آیا تئوری مربوط به برن استارک و شاه‌شب با سرنخ‌های بزرگ قسمت سوم تأیید شد؟

در این حین بازماندگان جنگ در وینترفل فکر می‌کنند که همه‌چیز تمام شده، و دنریس در فکر حرکت به سمت جنوب است.

مادر اژدهایان همیشه سودای تاج و تخت را در سر داشته، و شاید حالا شانس بالایی برای رسیدن به این آرزو داشته باشد. در پیش‌نمایش قسمت بعد دیدیم که دنریس می‌گوید باید ریشه‌ی سرسی را بخشکانیم. با این‌که به نظر می‌رسد دنریس همان کسی باشد که سرسی را شکست می‌دهد اما یادآوری پیش‌گویی ملیساندر هم جالب است. او به آریا گفت که افرادی با «چشمان آبی» (که شامل شاه‌شب می‌شود)‌ را خواهد کشت، و همینطور افرادی با «چشمان سبز»، که ممکن است اشاره به سرسی داشته باشد و آریا همان شخصی باشد که او را می‌کشد.

نظر شما چیست؟

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications