ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 2 اردیبهشت: “یک مکان آرام” صدر جدول را از رمپیج پس گرفت

سه شنبه, 4 اردیبهشت, 1397
به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود شب گذشته نتایج باکس آفیس آمریکا منتشر شد و طبق آن فیلم "یک مکان آرام" توانست بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد. پس از آن نیز فیلم های رمپیج، حس می کنم زیبا هستم، سربازان حرفه ای 2 و شجاعت یا حقیقت قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Truth or Dare


فیلم شجاعت یا حقیقت در ادامه ی درخشش های خود توانست در آخر هفته ی گذشته 7.9 میلیون دلار فروش داشته باشد تا فروش کلی و جهانی خود را به رقم 38 میلیون دلار برساند و این در صورتی است که بودجه ی این فیلم ترسناک تنها 3.5 میلیون دلار بوده!

فیلم شماره 4 باکس آفیس: Super Troopers 2


فیلم سربازان خرفه ای 2 بعد از آن ساخته می شود که قسمت اول فیلم در سال 2001 با بودجه ی تنها 3 میلیون دلاری ساخته و اکران شد و توانست در نهایت به فروش بسیار خوب 23 میلیون دلاری در باکس آفیس دست یابد. قسمت دوم اما با بودجه ی 13.5 میلیون دلاری ساخته شد و حالا توانسته در اولین هفته ی اکران خود در آمریکای شمالی 14.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و این درصورتی است که فروش جهانی آن هنوز آغاز نشده است. این میزان فروش در حالی اتفاق می افتد که فیلم تنها در 2038 سالن سینما اکران می شود و این کمترین عدد بین 7 فیلم اول جدول باکس آفیس است.
 

فیلم شماره 3 باکس آفیس: I Feel Pretty


فیلم حس می کنم زیبا هستم یک فیلم کمدی است که توانسته با فروش 16.2 میلیون دلاری در اولین هفته ی اکران خود در رده ی سوم قرار بگیرد. این فیلم با بودجه ی 32 میلیون دلاری ساخته شده و فروش آن در حال حاضر منحصر به آمریکای شمالی است.

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Rampage


فیلم رمپیج بر اساس یک بازی ویدیویی با همین نام ساخته شده و اگرچه طبق گفته ی منتقدین تقریبا هیچ شباهتی به بازی اصلی ندارد اما توانسته درخشش خوبی را در باکس آفیس داشته باشد و جزو معدود فیلم هایی قرار بگیرد بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده اند و موفق هم بوده اند. این فیلم با بودجه ی 120 میلیون دلاری ساخته شده و با احتساب فروش 21 میلیون دلاری آن در این آخر هفته فروش آمریکای شمالی خود را به رقم 66 میلیون دلار و فروش جهانی خود را به رقم 283 میلیون دلار رسانده است.
 

فیلم شماره 1 باکس آفیس: A Quiet Place


اما ستاره ی باکس آفیس در هفته های اخیر قطعا فیلم یک مکان آرام است. فیلمی با بازی خوب امیلی بلانت (Emily Blunt) و جان کرازینسکی (John Krasinski) که با بودجه ی محدود 17 میلیون دلار ساخته شده و اگرچه در دسته ی فیلم های ترسناک قرار می گیرد به نوعی یادآور فیلم برو بیرون (Get Out) و موفقیت این فیلم است. "یک مکان آرام" توانسته با فروش 22 میلیون دلاری خود و با اختلافی بسیار اندک در صدر جدول قرار بگیرد و فروش کلی خود را در آمریکای شمالی به رقم 132 میلیون دلار برساند! اما موفیت های این فیلم همینجا تمام نمی شود و فروش 74 میلیون دلاری آن در سراسر دنیا فروش جهانی 207 میلیون دلار را به رخ دیگر فیلم هایی که با بودجه های بسیار زیادی هم ساخته می شوند می کشد.
 

این هفته چه فیلمی اکران می شود؟


اکران بزرگ هفته ی جاری قسمت سوم فیلم انتقام جویان و سورپرایز بزرگ کمپانی مارول برای سال 2018 است. فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) در روز 27 آوریل (جمعه 7 اردیبهشت) اکران خود را آغاز می کند و احتمال شکستن تمام رکورد ها توسط این فیلم وجود دارد. تا به حال هیچ فیلمی به این اندازه شامل ابرقهرمان های بزرگ کمیک نبوده و با توجه به اینکه قطعا تعداد زیادی از شخصیت های این فیلم ( از جمله شاید یکی دو شخصیت بزرگ) در آن کشته می شوند و از دنیای انتقام جویان خارج می شوند می توان نتیجه گرفت که بعد از آن هم دیگر فیلمی با این تعداد ابرقهرمان ساخته نخواهد شد.  
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.