ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 29 اردیبهشت: جان ویک نیامده صدر را گرفت!

دوشنبه, 30 اردیبهشت, 1398

در هفته ای که گذشت سه فیلم جدید اکران عمومی پیدا کردند که دو تای آن ها در لیست 5 فیلم پر فروش هفته قرار گرفتند. در این بین قسمت سوم فیلم جان ویک توانست صدر را بعد از فیلم انتقام جویان و پس از 3 هفته از آن خود کند.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال امشب لیست باکس آفیس و فروش یک هفته ی گذشته ی فیلم های آمریکای شمالی منتشر شد که در ادامه به صورت خلاصه به بررسی میزان فروش 5 فیلم ابتدای لیست می پردازیم.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 29 اردیبهشت: The Hustle


فیلم فریب کاری دومین هفته ی اکران خود را با فروش 6 میلیون دلاری پشت سر گذاشت و فروش کلی خود را به رقم 51 میلیون دلار برساند.


فیلم شماره 4 باکس آفیس 29 اردیبهشت: A Dog's Journey


فیلم ماجراجویی یک سگ اولین اکران خود را تجربه می کرد و توانست در همین هفته ی ابتدایی ربته چهارم باکس آفیس را از آن خود کند. این فیلم فروشی معادل 8 میلیون دلار در آمریکای شمالی داشته است.


فیلم شماره 3 باکس آفیس 29 اردیبهشت: Pokemon Detective Pikachu


فیلم کارآگاه پیکانچو در دومین هفته ی اکران خود توانست 24 میلیون دلار بفروشد. این فیلم که با بودجه ی 150 میلیون دلاری ساخته شده در مجموع توانسته تا کنون 206 میلیون دلار فروش داشته باشد.


فیلم شماره 2 باکس آفیس 29 اردیبهشت: Avengers: Endgame


فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سه هفته همه ی رکورد ها را شکست. این فیلم در چهارمین هفته ی اکران خود 29 میلیون دلار فروش داشت و فروش جهانی خود را به 2 میلیارد و 614 میلیون دلار رساند آن هم در حالی که بودجه ی ساخت آن تنها 356 میلیون دلار بود.

 

 


فیلم شماره 1 باکس آفیس 29 اردیبهشت: John Wick: Chapter 3 - Parabellum


سرانجام قسمت سوم فیلم جان ویک که مدت زیادی منتشر اکرانش بودیم به نمایش در آمد. فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم در اولین هتفه ی اکران خود توانست 57 میلیون دلار در آمریکای شمالی و در مجموع 149 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد آن هم در حالی که تنها 55 میلیون دلار صرف ساخت آن شده است!

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.