ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 5 خرداد: علاءالدین صدر را از جان ویک گرفت

سه شنبه, 7 خرداد, 1398

طی یک هفته ی گذشته فیلم های جدیدی اکران خود را آغاز کردند که از آن میان 2 فیلم به 5 فیلم اول باکس آفیس رسیدند. یکی از این فیلم ها علاءالدین است که تواسنت با فروشی بسیار خوب صدر جدول را از جان ویک بگیرد.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال نتایج باکس افیس این هفته نشان می دهد که علاءالدین تواسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به این طریق صدر جدول را از آن خود کند. همچنین فیلم تازه اکران شده ی برایت برن توانست در رده ی پنجم فیلم های پر فروش قرار بگیرد.


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: Brightburn


فیلم ترسناک برایت برن در همین هفته اکران خود را آغاز کرد و تواسنت در اولین هفته ی اکران 7.8 میلیون دلار فروش را در آمریکای شمالی تجربه کرد و در نهایت فروش کلی 17.3 میلیون دلاری را تجربه کرد. 


فیلم شماره 4 باکس افیس 5 خرداد: Pokemon Detective Pikachu


فیلم کارآگاه پیکانچو در سومین هفته ی اکران خود 13 میلیون دلار در آمریکای شمالی داشت تا در نهایت به فروش کلی 356 میلیون دلار برسد.


فیلم شماره 3 باکس افیس 5 خرداد: Avengers: Endgame


فیلم انتقام جویان: پایان بازی هفته ی گذشته صدر را به جان ویک واگذار کرد و در ادامه رده ی سوم این هفته ی باکس آفیس را از آن خود کرد. فروش این فیلم در هفته ای گذشت در آمریکا بالغ بر 17.2 میلیون دلار بود.


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: John Wick: Chapter 3 - Parabellum


فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم پس از یک هفته صدر نشینی با فروش 24 میلیون دلاری طی یک هفته ی گذشته، حالا در رده ی دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته. این فیلم تا کنون توانسته فروش کلی 182 میلیون دلاری داشته باشد.


فیلم شماره 5 باکس افیس 5 خرداد: Aladdin


فیلم علاءالدین در هفته ای که گذشت توانست 90 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 121 میلیون دلار در نقاط دیگر دنیا بفروشد و به این ترتیب صدر جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کند.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.