ویدئوهای سایت

person

اولین تصاویر رسمی از سریال «دیدن» با بازی جیسون موموآ منتشر شد!

چهارشنبه, 7 فروردین, 1398

در جدیدترین اخبار فیلم و سریال عکس هایی از سریال دیدن با بازی جیسون موموآ منتشر شده. این سریال قرار است در شبکه ی تازه تاسیس استریم اپل نمایش داده شود.

طبق جدید ترین اخبار منتشر شده به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال شبکه Apple Tv (اپل تی وی) اولین تصاویر رسمی از سریال علمی تخیلی دیدن (See) را منتشر کرده است. شب گذشته بود که با رونمایی سرویس استریم اپل، فیلم ها و سریال ها مختلفی معرفی شدند تا در ابتدای کار این فیلم و سریال ها در این شبکه قرار بگیرند. یکی از این سریال ها، سریال علمی تخیلی دیدن با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) و آلفره وودارد (Alfre Woodard) هم معرفی شد که شورانر این سریال استیون نایت (Steven Knight) کارگردان سریال محبوب پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) و تابو (Taboo) خواهد بود.

موموآ قبلا در سریال مرز (Frontier) شبکه نتفلیکس بازی کرده و بازیگر نقش خال دروگو سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شبکه HBO بوده است. جیسون موموآ در سریال دیدن نقش اصلی دارد و بابا واس، جنگجو، رهبر و نگهبانی نترس خواهد بود. این سریال هشت قسمتی، درام حماسی است که وقایع آن در آینده رخ می‌دهند.‌ استیون نایت به همراه فرانسیس لارنس (Francis Lawrence)، پیتر چرنین (Peter Chernin)، جنو تاپینگ (Jenno Topping) و کریستن کامپو (Kristen Campo) این سریال را می‌سازند. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.