ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کریس پرت به هواداران قول داد دنباله فیلم نگهبانان کهکشان ساخته خواهد شد

یکشنبه, 14 بهمن, 1397
دنباله فیلم نگهبانان کهکشان

به گزارش میم ست، تابستان امسال بود که جیمز گان (James Gunn) ، کارگردان دو قسمت فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، از سمت کارگردانی دنباله فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) اخراج شد و مدتی پس از آن هم، مارول مراحل پیش از تولید این فیلم را تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: کیت هرینگتون پایان سریال بازی تاج و تخت را برای همسرش فاش کرد

با وقایع اخیر، آینده این فیلم بسیار مبهم به نظر می‌رسد و هنوز جانشینی برای گان انتخاب نشده است. اخیرا نیز کریس پرت (Chris Pratt) بازیگر شخصیت پیتر کویل ملقت به استار لرد گفت که دنباله فیلم نگهبانان کهکشان ساخته خواهد شد. در حاشیه فرش قرمز نمایش انیمیشن فیلم لگو ۲: قسمت دوم و در مصاحبه با ورایتی، کریس پرت وعده داد که مارول استودیو دیر یا زود این فیلم را از حالت توقف تولید خارج خواهد کرد و ساخت آن را از سر می‌ گیرد. پرت در ادامه تایید کرد که قسمت سوم پایان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy خواهد بود. پرت گفت:

قول می‌ دهم که دنباله فیلم نگهبانان کهکشان ساخته خواهد شد. هنوز دقیقا نمی‌ دانم که چه اتفاقی افتاده است، اما می‌ دانم که همه اعضای تیم تولید فیلم نیز مشتاق هستند تا به طرفداران آ‌ن‌چه را که می‌ خواهند ارایه دهند و این سه گانه را در یک مسیر معنی‌ دار به پایان برساند. می‌ خواهم بگویم که ما هنوز در این مجموعه حضور داریم.

بیشتر بخوانید: پارامونت تاریخ اکران دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن را اعلام کرد

با این حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی ساخت دنباله فیلم نگهبانان کهکشان از سر گرفته خواهد شد و در چه زمانی شاهد اکران این فیلم خواهیم بود، اما کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز مدتی پیش تایید کرد که این فیلم ساخته می‌شود که قطعا مشکل بزرگ مارول پس از استخدام کارگردان جدید هماهنگی با بازیگران فیلم برای شروع ساخت آن است. با این حال، در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از جدول اکران فیلم‌های سال ۲۰۲۰ خارج شده و در آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم.

دنباله فیلم نگهبانان کهکشان دنباله فیلم نگهبانان کهکشان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications