ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

لوک ویلسون هم به جمع بازیگران دنباله فیلم دنباله فیلم سرزمین زامبی پیوست

یکشنبه, 5 اسفند, 1397
دنباله فیلم سرزمین زامبی

به گزارش میم ست، ماه گذشته بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم سرزمین زامبی (Zombieland) آغاز شد تا در دهمین سالگرد قسمت اول، سرانجام شاهد دنباله این فیلم محبوب زامبی محور کمدی باشیم. حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم سرزمین زامبی تایید و اعلام شده است. منابع نزدیک به فیلم به کمپانی سونی پیکچرز گفته‌اند که لوک ویلسون به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شده است.

با این حال، اطلاعاتی از نقش ویلسون در دنباله فیلم سرزمین زامبی در دسترس نیست. علاوه بر ویلسون، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی و رزاریو داوسون، دیگر بازیگران جدیدی هستند که در این قسمت به بازیگران اصلی اضافه شده‌اند. 

همچنین در فیلم Zombieland: Double Tap شاهد بازگشت جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا و ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود نیز هستیم. علاوه بر این، روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland بازگشته‌اند.

دنباله فیلم سرزمین زامبی که با بودجه‌ ای معادل ۲۵ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۰۹ اکران و موفق شد بیش از ۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. اتفاقات فیلم Zombieland 2 یک دهه پس از اتفاقات قسمت اصلی در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی‌ های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌ اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست.

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. ویلسون بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Old School (مدرسه قدیمی)، فیلم Bottle Rocket (منور) و فیلم The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام)، شناخته می‌شود. همچنین ویلسون قرار است در سریال Stargirl (استارگرل) نیز به ایفای نقش بپردازد.

دنباله فیلم سرزمین زامبی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications