ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جان کرازینسکی برای کارگردانی دنباله فیلم یک مکان ساکت باز می گردد

شنبه, 4 اسفند, 1397
دنباله فیلم یک مکان ساکت

بنابر گزارش های رسیده، به نظر می رسد که قرار است جان کرازینسکی (John Krasinski) برای کارگردانی دنباله دنباله فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) بازگردد. هنوز بازگشت بازیگران قسمت اول تایید نشده است اما به نظر می رسد که گروه بازیگری این فیلم تغییر کند. در ادامه با میم ست همراه باشید.

بدون شک فیلم یک مکان ساکت یکی از پدیده‌های سال ۲۰۱۸ بود که توانست عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه و در نزد منتقدان داشته باشد. همین موضوع باعث شد تا کمپانی پارامونت پیکچرز خیلی سریع ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کند. جان کرازینسکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم ترسناک را نیز بر عهده دارد و بخشی از این پروژه خواهد بود.

کرازینسکی قرار است برای کارگردانی دنباله فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place 2) بازگردد. کرازینسکی امروز یک تصویر را که احتمالا به دنباله فیلم یک مکان ساکت اشاره دارد، در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در توضیح آن به تاریخ اکران فیلم اشاره کرده و گفته است که زمان بازگشت فرا رسیده است. حال منابع نزدیک به ددلاین می‌گویند که جان کرازینسکی رسما وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place 2 را بر عهده گرفته است و شاهد بازگشت او روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهیم بود.

با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات دنباله فیلم یک مکان ساکت در دسترس نیست، اما ددلاین اضافه می‌ کند شنیده است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز حضور هیچ بازیگری در دنباله فیلم یک مکان ساکت تایید نشده، اما با توجه به اطلاعاتی که پارامونت و کرازینسکی در گذشته منتشر کرده بودند، تمامی شخصیت‌های این قسمت جدید خواهند بود و نباید انتظار بازگشت هیچ یک از شخصیت‌های قسمت اول را در قسمت دوم داشت.

 قسمت اول فیلم A Quiet Place با بازی امیلی بلانت، جان کرازینسکی، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، موفق شد با بودجه 17 میلیون دلاری 322 میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از 188 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 144میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. 

بنابر گزارش های رسیده دنباله فیلم یک مکان ساکت که نام متفاوتی را در زمان اکران خواهد داشت، برای اکران در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برنامه‌ ریزی شده است.

دنباله فیلم یک مکان ساکت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications