ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کیت هرینگتون پایان سریال بازی تاج و تخت را برای همسرش فاش کرد

یکشنبه, 14 بهمن, 1397
پایان سریال بازی تاج و تخت

به گزارش میم ست، بنابر گزارشی که سایت اسکرین رانت منتشر کرده است، کیت هرینگتون (Kit Harington) بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پایان سریال بازی تاج و تخت را برای همسر و همبازی سابقش، رز لزلی (Rose Leslie) که نقش ایگریت را بازی می کرد، تعریف کرده است. رز با گفتن جمله :"تو هیچی نمی دونی جان اسنو" معروف شد و به محبوبیت خاصی بین هواداران این سریال دست پیدا کرد.

زمانی که جان اسنو و ایگریت برای اولین بار یکدیگر را در سریال ملاقات کردند، هر کدام به جبهه ای وفادار بود که مخالف دیگری بود. جان عضو نگهابانان شب (Night's Watch) بود و ایگریت هم در قبیله مردم آزاد یا وحشی ها در آن سوی دیوار زندگی می کرد.

اما در نهایت این دو با هم متحد شدند و وارد داستان عاشقانه بسیار پیچیده ای با یکدیگر شدند هر چند این داستان در سریال پایان خوشی برای آنها نداشت، اما در دنیای واقعی با هم ازدواج کردند. حال به نظر می رسد که کیت با همسرش به مشکل خورده است. او پایان سریال بازی تاج و تخت را برای روز تعریف کرده و رز سه روز است که با او حرف نمی زند.

کیت هرینگتون در مصاحبه ای که با یک شبکه رادیویی داشت فاش کرد که از وقتی که پایان سریال بازی تاج و تخت را برای همسرش اسپول کرده است، رز سه روز با او صحبت نکرد. او در این مصاحبه گفت:

وقتی که پایان سریال بازی تاج و تخت را برای رز اسپویل کردم، او تقریبا سه روز با من صحبت نکرد. البته وقتی از من پرسید که سریال چجوری تموم میشه براش تعریف کردم.

البته دهان کیت در این مصاحبه خیلی قرص و محکم بود و وقتی صحبت از نحوه پایان سریال می شد، او هیچ اطلاعاتی را فاش نمی کرد اما این نکته را اضافه کرد که نحوه پایان سریال برای او راضی کننده بوده است. البته گفت تا وقتی خودش سریال را تماشا کرد راضی نشده بود. همچنین او تصریح کرد که در هیچ یک از اسپین آف هایی که قرار است از این سریال ساخته شوند حضور نخواهد داشت و فصل هشتم، پایان کار او با دنیای نغمه آتش و یخ خواهد بود.

بجز بازیگران و عوامل سریال، حالا رز لزلی جز تعداد کمی از افرادی است که پایان سریال بازی تاج و تخت را می دانند و نحوه واکنش او به این پایان، بیانگر این است که فصل پایانی این سریال، چقد برای هواداران و بینندگان شوکه کننده خواهد بود. پخش فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت از 14 آوریل 2019 (25 فروردین 1398) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.

پایان سریال بازی تاج و تخت پایان سریال بازی تاج و تخت

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications