ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد / پوستر نهایی فیلم!

پنجشنبه, 19 مهر, 1397
پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد
به گزارش میم ست، پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) منتشر شده است. در سال 2016 بود که کمپانی برادران وارنر اسپین آف موفق سری هری پاتر یعنی جانوران شگفت‌ انگیز و زیستگاه آن‌ ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) را منتشر کرد و حالا دنباله ی این فیلم در حال ساخت می باشد. داستان فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد ، همانطور که از نامش پیداست ، بر روی همان جادوگر تاریکی است که در پایان فیلم قبلی دستگیر شد. حال تنها کمی بیشتر از یک ماه تا انتشار فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد مانده است و بازاریابی برای آن آغاز شده و پوستر دیگری برای آن منتشر شده است. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد توسط اکانت رسمی اینستاگرام این فیلم منتشر شده است. در این پوستر بازیگران اصلی فیلم را مشاهده می کنیم و جانی دپ (Johnny Depp) در مرکز پوستر قرار دارد و بنظر آماده ی جنگ با دشمنانش می باشد.

بازیگران اصلی فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد و نقش های آنها عبارتند از:

ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر ، کاترین واترستون (Katherine Waterston) در نقش پورپنتینا "تینا" گلدستین ، دن فوگلر (Dan Fogler) در نقش جیکوب کوالسکی ، آلیسون سودول (Alison Sudol) در نقش کویینی گلدستین ، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش کریدنس بربون ، جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گلرت گریندلوالد ، جود لا (Jude Law) در نقش آلبوس دامبلدور ، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش لیتا لسترنج ، کالوم ترنر (Callum Turner) در نقش تیسیوس اسکمندر، کلودیا کیم (Claudia Kim) در نقش نگینی ، کارمن اجوجو (Carmen Ejogo) در نقش سرافینا پیکوئری ، کِوین گاثری (Kevin Guthrie) در نقش آقای اَبرناتی ، پاپی کوربی توئش در نقش ویندا روزیه ، اولافور داری اولافسون در نقش اسکِندِر ، برانتیس یودوروفسکی در نقش نیکلاس فلامل ، اینکوار اکرت سیگورثون در نقش گریمسون و جسیکا ویلیامز (Jessica Williams).

پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد و بازیگران و داستان آن چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications