ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

جوکر و دلقک های دیگر در مترو در عکس های جدید فیلم جوکر با بازی خواکین فینکس

سه شنبه, 17 مهر, 1397
عکس های جدید فیلم جوکر
به گزارش میم ست ، عکس های جدید فیلم جوکر (Joker) که در چند روز اخیر در مترو نیویورک در حال فیلمبرداری بود منتشر شده است. ساخت این فیلم که این روزها در مکان های عمومی ادامه می یابد، سرنخ ها و خبر های بیشتری را در مورد فعالیت های پادشاه دلقک جنایات در فیلم اختصاصی جدید افشا می کند. داستان فیلم جوکر در دهه 80 میلادی روی می دهد و متمرکز بر استند آپ کمدینی به نام آرتور فلک (با بازی خواکین فینکس(Joaquin Phoenix)) می باشد. مارک مارون (Marc Maron) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) نیز در این فیلم پر سر و صدا به ترتیب نقش یک مامور استعدادیاب و مجری تلوزیون را بازی می کنند که احتمالا نقش بسزایی را در ظهور جوکر خواهند داشت. برت کالن (Brett Cullen) نیز در این فیلم نقش توماس پدر بروس وین را بازی خواهد کرد که قصد دارد شهردار گاتهام شود و بنظر یکی از اهداف اصلی آرتور خواهد بود. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، سایت جاست جرد عکس های جدید فیلم جوکر را منتشر کرد که جوکر را به همراه دلقک های دیگر در مترو نشان می دهند. در این عکس ها دلقک ها را مشاهده می کنیم که تابلو هایی با عنوان های "ثروتمندان را بکش" (Kill The Rich) و "جلوی طمع شرکتها را بگیر" (Stop Corporate Greed) را در دست دارند. علاوه بر این در عکس های جدید فیلم جوکر می توان خواکین فینکس را با گریم و بدون گریم از زوایای جدید مشاهده کرد. لازم به ذکر است که فیلم جوکر برای انتشار در تاریخ چهارم اکتبر 2019 مصادف با 12 ام مهرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

عکس های جدید فیلم جوکر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم جوکر و نقش آفرینی خواکین فینکس چیست ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر عکس های جدید فیلم جوکر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications