ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گریم سنگین کریستین بیل در اولین عکس های فیلم Vice !!

پنجشنبه, 12 مهر, 1397
اولین عکس های فیلم Vice
به گزارش میم ست ، بتازگی اولین عکس های فیلم Vice (معاون) با بازی کریستین بیل (Christian Bale) و ایمی آدامز (Amy Adams) منتشر شده است. کریستین بیل بیشتر برای کاهش وزن بسیار زیاد در فیلم ماشینیست (The Machinist) و افزایش وزن برای بازی در فیلم اخاذی آمریکایی (American Hustle) شناخته شده است. حال این بازیگر تحسین شده و بسیار محبوب قرار است یک نقش آفرینی بسیار متفاوت دیگر را در فیلم Vice نیز تجربه کند. این فیلم که پیش از این با نام Backseat شناخته شده بود، قرار است داستان دیک چنی ، معاون جرج دبلیو بوش در هر ۲ دوره ریاست جمهوری ‌‌اش ، را به تصویر بکشد و آدام مک‌ کی ، کارگردان و نویسنده فیلم رکورد بزرگ (The Big Short) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Vice را نیز بر عهده داشته است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، وب ‌سایت ونیتی فیر (VanityFair) اولین عکس های فیلم Vice را منتشر کرده است. این عکس ها چهل و ششمین معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با بازی کریستین بیل را نشان می دهد که در آن ها شاهد ظاهر بسیار متفاوت بیل در نقش دیک چنی هستیم.

بازیگران فیلم Vice (معاون) و نقش های آنها عبارتند از:

کریستین بیل در نقش دیک چنی ، ایمی آدامز در نقش لین چنی، استیو کارل (Steve Carell) در نقش دونالد رامسفلد، بیل پولمن (Bill Pullman) در نقش نلسون راکفلر، سم راکول (Sam Rockwell) در نقش جرج دبلیو بوش، الیسون پیل (Alison Pill) در نقش مری چنی، لی ‌لی ریب (Lily Rabe) در نقش لیز چنی، استفانیا لاوی اوون (Stefania LaVie Owen) در نقش جون/راوی، آدام بارتلی (Adam Bartley) در نقش فرانک لونتز، لیسا همیلتون (Lisa Hamilton) در نقش کاندولیزا رایس، تایلر پری (Tyler Perry) در نقش کالین پاول، شیا ویگهام (Shea Whigham) در نقش وین وینسنت، کرک بول در نقش هنری کیسینجر، جیلیان آرمینانت (Jillian Armenante) در نقش کارن هیوز، بیل کمپ (Bill Camp) در نقش جرالد فورد، جاستین کرک (Justin Kirk) در نقش اسکوتر لیبی، ادی مارسن (Eddie Marsan) و جسی پلمونس (Jesse Plemons) . فیلم Vice در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) روی پرده های سینما خواهد رفت. بیل پیش از این در فیلم رکورد بزرگ با مک‌ کی همکاری کرده بود و این دومین همکاری این دو می باشد.

اولین عکس های فیلم Vice را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان و بازیگران فیلم Vice چیست ؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. اولین عکس های فیلم Vice اولین عکس های فیلم Vice

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications