ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر خواکین فینیکس مشخص شد !

پنجشنبه, 24 خرداد, 1397
بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر
به گزارش میم ست ، چندی پیش مقدار دقیق بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر (Joker) با بازی خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) اعلام شد. در مورد طرح کلی داستان این فیلم هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است ، اما انتظار می رود داستان فیلم جوکر در دهه 80 میلادی اتفاق بیافتد جایی که جوکر بعنوان یک کمدین شکست خورده ، در اولین روزهای شروع زندگی تبهکاری خود قرار دارد. قبلا گزارش هایی منتشر شده بود که مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) تهیه کنندگی فیلم جوکر را بر عهده خواهد گرفت و همچنین کارگردان سری فیلم های هنگ اور یا خماری (The Hangover) یعنی تاد فیلیپس (Todd Phillips) ، کارگردان این فیلم خواهد بود. در اوایل قرار بود لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) نقش اول این فیلم را بازی کند اما سرانجام این نقش به خواکین فینیکس رسید. حال در تازی ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، هالیوود ریپورتر در گزارشی بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر را اعلام کرد. بنا بر گزارش این پایگاه خبری ، فیلمبرداری فیلم جوکر در پاییز آینده آغاز می شود و بودجه ای بالغ بر 55 میلیون دلار به ساخت آن تخصیص یافته است. تاریخ قبلی فیلمبرداری این فیلم اول ماه گذشته بود اما با توجه به این خبر کار ساخت آن چند ماهی به عقب افتاده است. نکته جالب این است که بر اساس گزارش ها فیلم جوکر دنیای سینمایی جدیدی را آغاز خواهد کرد که احتمالا DC تاریک (DC Dark) یا DC سیاه (DC Black) نامیده خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد فیلم جوکر با بازی جرد لتو (Jared Leto) منتشر نشده است اما احتمالا این فیلم نیز در این دنیای سینمایی جدید DC جای خواهد گرفت.
نظر شما در مورد فیلم جوکر با بازی خواکین فینیکس چیست ؟ به نظر شما کدام بازیگر نقش جوکر را بهتر ایفا خواهد کرد ، فینیکس یا لتو ؟
نظرات خود در این مورد را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر بودجه و تاریخ فیلمبرداری فیلم جوکر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications