ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار پوستر جدید و خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس!

پنجشنبه, 5 مهر, 1397
خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس
به گزارش میم ست ، سرانجام خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس (X-Men: Dark Phoenix) منتشر شد. این فیلم دنباله ی مستقیم فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) و فیلم های قبل از آن است که در ابتدا برای انتشار در ماه نوامبر 2018 برنامه ریزی شده بود اما کمی بعد اکران فیلم تا ماه فوریه 2019 به تعویق افتاد. چند روزی است که بازاریابی و تبلیغ فیلم مردان ایکس: دارک فینکس شروع شده و تریلر رسمی آن هم شب گذشته در برنامه The Late Late Show منتشر شد. البته پیش از این در کنفرانس کمپانی فاکس در روسیه تریلری از این فیلم پخش شد و در شبکه های اجتماعی درز کرد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، پوستر جدید و خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس منتشر شده است که می توانید آنها را در زیر مشاهده کنید.

خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس :

"در دارک فینکس (اسم فیلم به معنی ققنوس تاریک) مردان ایکس با مخوف ترین و قدرتمند ترین دشمن خود روبرو می شوند: یکی از خودشان یعنی جین گری. جین در یک عملیات نجات در فضا ، توسط یک نیروی مرموز اما ناپایدار صدمه می بیند و تا مرز کشته شدن پیش می رود. در این زمان جین در مبارزه ای با درون خودش ، نیروهایش را آزاد می کند ، نیروهایی که نه می تواند جلوی آنها را بگیرد و نه می تواند آنها را کنترل کند. با از کنترل خارج شدن جین و صدمه زدن او به کسانی که بسیار دوستشان دارد ، اتحاد بین مردان ایکس را از بین می برد. حال با از بین رفتن اتحاد این خانواده ، آنها باید راهی برای اتحاد دوباره پیدا کنند تا نه تنها روح جین بلکه سیاره ما را نیز از حمله موجودات فضایی نجات دهند. موجوداتی که می خواهند این نیرو را مصلح کرده و بر کهکشان حکمفرمایی کنند."
لازم به ذکر است که فیلم مردان ایکس: دارک فینکس در تاریخ 14 ام فوریه 2019 مصادف با 25 ام بهمن ماه 1397 روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

پوستر جدید فیلم مردان ایکس: دارک فینکس را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد پوستر جدید و داستان فیلم مردان ایکس: دارک فینکس چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. پوستر جدید و خلاصه رسمی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications