ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال

سه شنبه, 23 مرداد, 1397
پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال
به گزارش میم ست ، بتازگی از پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال (Bad Times at the El Royale) رونمایی شده است. این فیلم در مورد گروهی از افراد ناشناس و مرموز است که در هتلی بین کالیفرنیا و نوادا با هم روبرو می شوند. هر کدام از این افراد رازی دفن شده در اعماق خاطراتشان دارند و می خواهند در یک شب طولانی و سرنوشت ساز به نوعی از رستگاری برسند اما با خطراتی روبرو می شوند که جانشان را به خطر می اندازد.

بازیگران اصلی فیلم اوقات بد در ای ال رویال عبارتند از :

کریس همسورث (Chris Hesmworth) در نقش رهبر خطرناک یک فرقه به نام بیلی لی  ، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) در نقش خواننده ای به نام دارلین سوییت ، جف بریجز (Jeff Bridges) در نقش یک راهب و دزد به نام پدر دنیل فلین ، جان هم (Jon Hamm) در نقش یک فروشنده جارو برقی به نام لارامی سیمور سولیوان، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) در نقش جنایتکار مرموزی به نام امیلی سامراسپرینگ ، کیلی اسپینی (Cailee Spaeny) در نقش خواهر و همکار امیلی که او را تنها با نام خواهر امیلی می شناسند و لوئیس پالمن (Lewis Pullman) در نقش نگهبان و کارمند هتل. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را سازنده ی فیلم های کلبه ای در جنگل (The Cabin in the Woods) و کلاورفیلد (Cloverfield) یعنی درو گودارد (Drew Goddard) بر عهده دارد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال منتشر شده است. این پوسترها کاراکترهای اصلی و بازیگران آن را در نمایی زیبا به تصویر می کشند. همانطور که در پوسترها می بینیم این فیلم قرار است در تاریخ 12 ام اکتبر 2018 مصادف با 20 ام مهرماه 1397 روی پرده های سینما به نمایش درآید.

پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد پوسترها ، داستان و بازیگران این فیلم چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال پوسترهای جدید فیلم اوقات بد در ای ال رویال

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications