ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس جدید فیلم اولین مرد / بازیگر لالالند در لباس فضانورد معروف

یکشنبه, 21 مرداد, 1397
انتشار عکس جدید فیلم اولین مرد / بازیگر لالالند در لباس فضانورد معروف
به گزارش میم ست ، چندی پیش عکس جدید فیلم اولین مرد (First Man) منتشر شد. این فیلم ، چهارمین فیلم دیمین شزل (Damien Chazelle) بوده و همچنین دومین باری است که رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) با این کارگردان همکاری می کند. فیلم اولین مرد براساس داستان واقعی ماموریت آپولو 11 و سفر نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) و باز آلدرین (Buzz Aldrin) به ماه در بیستم جولای 1969 می باشد. رایان گاسلینگ در این فیلم نقش آرمسترانگ را بازی می کند و کوری استول (Corey Stoll) نیز نقش آلدرین را بر عهده دارد.

دیگر بازیگران اصلی فیلم اولین مرد عبارتند از :

جیسون کلارک (Jason Clarke) ، کلیر فوی (Claire Foy) ، کایل چندلر (Kyle Chandler) ، جان برنتال (Jon Bernthal) و پابلو شرایبر (Pablo Schreiber). حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، مجله EW عکس جدید فیلم اولین مرد را منتشر کرده است. در این عکس رایان گاسلینگ را مشاهده می کنیم که لباس فضانوردی نیل آرمسترانگ را به تن کرده و احتمالا در حال پرواز در فضا می باشد ، چرا که نوری آبی رنگ کل کابین او را فرا گرفته است. بنظر می رسد که دیمین شزل قصد دارد فیلم اولین مرد را به بهترین و واقعی ترین شکل ممکن بسازد. آرمسترانگ در سال 2012 فوت کرده است اما عوامل فیلم و همچنین خود شزل چندین بار با خانواده او ملاقات کرده اند تا داستان را از زبان آنها بشنوند. لازم به ذکر است که فیلم اولین مرد برای انتشار در تاریخ 12 ام اکتبر 2018 مصادف با 20 ام مهرماه 1397 برنامه ریزی شده است.

عکس جدید فیلم اولین مرد را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم اولین مرد چیست ؟ در مورد دیگر فیلم ها و نحوه نقش آفرینی رایان گاسلینگ چه نظری دارید ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. عکس جدید فیلم اولین مرد

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications