ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رقص عجیب داکوتا جانسون در عکس جدید فیلم سوسپیریا (Suspiria)

دوشنبه, 22 مرداد, 1397
عکس جدید فیلم سوسپیریا
به گزارش میم ست ، چندی پیش عکس جدید فیلم سوسپیریا (Suspiria) منتشر شد. نقش اصلی این فیلم را داکوتا جانسون (Dakota Johnson) بر عهده دارد. سکان کارگردانی این فیلم را لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در دست داشته و آن را از روی فیلم نامه ای به قلم دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) می سازد. این فیلم بازسازی فیلم ترسناک سوسپیریا ، ساخته ی داریو آرجنتو (Dario Argento) و داریا نیکولودی (Daria Nicolodi) در سال 1977 می باشد. اطلاعاتی که تا اینجا در مورد فیلم سوسپیریا داریم این است که ستاره فیلم داکوتا جانسون بوده و نقش یک رقاص را بازی می کند که به یک شرکت مشهور می پیوندد اما در ادامه به یک کابوس ترسناک تبدیل می شود. این فیلم قرار است بسیار طولانی باشد و رده سنی آن هم به دلیل محتوای نامناسب بالای 18 سال تعیین شده است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، عکس جدید فیلم سوسپیریا توسط اکانت رسمی توئیتراین فیلم منتشر شده است. در این عکس داکوتا جانسون را در حال اجرای نمایش و رقصی عجیب مشاهده می کنیم.

بازیگران فیلم سوسپیریا عبارتند از :

داکوتا جانسون ، کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) ، میا گاث (Mia Goth) ، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton) ، سیلوی تستود (Sylvie Testud) و جسیکا هارپر (Jessica Harper). لازم به ذکر است که فیلم سوسپیریا در تاریخ دوم نوامبر 2018 مصادف با 11 ام آبان ماه 1397 روی پرده های سینما خواهد رفت.

عکس جدید فیلم سوسپیریا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم سوسپیریا و بازیگران آن چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. عکس جدید فیلم سوسپیریا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications