ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

عکس های جدیدی از فیلم علاالدین با بازی ویل اسمیت منتشر شد

چهارشنبه, 3 بهمن, 1397
فیلم علاالدین

به گزارش میم ست، ماه مهر امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم علاالدین (Aladdin) را منتشر کرد پس از آن هم اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن نیز در آذر امسال منتشر شد. ظاهر جنی که با نام غول چراغ جادو نیز شناخته می‌شود، جنجال زیادی را به پا کرد. در واقع این شخصیت طبق تصاویر نه تنها آبی رنگ نبود، بلکه ظاهر انسانی و ساده‌ای را نیز داشت که ویل اسمیت، بازیگر نقش جنی ظاهرا تنها با یک گریم جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: عکس هایی از پشت صحنه فیلم پسران بد برای زندگی لو رفت

پس از این جنجال ها، گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردان فیلم علاالدین خیلی سریع اعلام کرد که جلوه‌ های ویژه جنی هنوز آماده نمایش نشده و این تصاویر در فیلم تفاوت خواهند داشت.اخیرا تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم علاالدین منتشر شده که ظاهر شخصیت جنی را نمایش می دهد. در این تصویر شاهد یک نمای کلی از جنی هستیم که نشان می‌دهد این شخصیت قرار نیست ظاهری انسانی حداقل در بیشتر فیلم داشته باشد و شاهد نسخه CGI آن در فیلم خواهیم بود. در تصویر تبلیغاتی فیلم علاالدین جنی را با رنگ آبی مشاهده می کنیم تا طرفداران متوجه شوند که شخصیت جنی حداقل به منبع اقتباس فیلم وفادار است.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جینی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکاردر نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم علاادین بازی کرده اند. گای ریچی که وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد کارگردانی فیلم‌ هایی چون شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) و قاپ زنی (Snatch) را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر  بخوانید :فیلم برداری و تولید دنباله فیلم جانوزان شگفت انگیز تاخیر خورد

فیلم Aladdin برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. همچنین انیمیشن علاالدین در سال ۱۹۹۲ اکران شد و توانست نزدیک به ۵۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این انیمیشن در پنج بخش اسکار نامزد دریافت جایزه بود که توانست دو جازه دریافت کند.

فیلم علاالدین

فیلم علاالدین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications