ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

عکس هایی از پشت صحنه فیلم پسران بد برای زندگی لو رفت

شنبه, 29 دی, 1397
فیلم پسران بد برای زندگی

به گزارش میم ست، تقریبا ۱۵ سال طول کشید تا آرزوی بسیاری از طرفداران یکی از محبوب‌ ترین مجموعه‌ های جنایی کمدی سینما به واقعیت بپیوندد. چند روز پیش بود که ویل اسمیت (Will Smith) با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود شروع رسمی مراحل فیلمبرداری فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys for Life) را به طرفداران این مجموعه قدیمی اعلام کرد.

سایت Just Jared نیز دو تصویر جدید از مراحل فیلمبرداری این فیلم در شهر آتالانتا ایالت جوزجیا منتشر کرده که در یکی از این تصاویر ویل اسمیت را نقش شخصیت مایک لاوری و در حال دویدن می‌ بینیم. در تصویر دیگر نیز مارتین لارنس (Martin Lawrence) و ویل اسمیت در کنار هم حضور دارند و در مورد موضوعی با یکدیگر صحبت می‌ کنند.

دو سال پیش بود که جو کارناهان اعلام کرد که از سمت کارگردانی این فیلم کناره گیری کرده و دیگر قصد ندارد این فیلم را کارگردانی کند. همچنین مدتی بود که این فیلم از جدول اکران فیلم‌ های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده بود، پس از آن هم اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال انجام مذاکراتی با کمپانی سونی پیکچرز هستند تا کارگردانی فیلم پسران بد برای زندگی را به عهده بگیرند.

سر انجام کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده شد. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم  سیاه (Black) شناخته شده‌ اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت و قسمت آزمایشی سریال اسنوفال (Snowfall) را که از شبکه FX پخش شد هم بر عهده داشته‌ اند. ال عربی و فلاح کارگردانی قسمت چهارم فیلم پلیس بورلی هیلز (Beverly Hills Cop 4) که ادی مورفی هم در آن بازی می کند را عهده دارند.

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ ریزی شده است.

فیلم پسران بد برای زندگی فیلم پسران بد برای زندگی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications