ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم برداری و تولید دنباله فیلم جانوزان شگفت انگیز تاخیر خورد

یکشنبه, 30 دی, 1397
دنباله فیلم جانوران شگفت انگیز

به گزارش میم ست، زمان شروع فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم جانوران شگفت انگیر (Fantastic Beasts) با تاخیر مواجه شده است. طبق گفته یک فرد نزدیک به پروژه، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم جانوران شگفت انگیز که قرار بود از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود، حدود چند ماه عقب افتاده و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع در پاییز ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است.

همچنین بازیگران از تغییر زمان شروع فیلمبرداری این فیلم آگاه شده‌ اند تا برنامه خود را با دیگر پروژه ها هماهنگ کنند و در دیگر فیلم ها حضور داشته باشند. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts که در حال حاضر نام رسمی ندارد، نیز اعلام نشده است.

با توجه به اکران فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) و فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷)، پیش بینی می‌شد که دنباله فیلم جانوران شگفت انگیز در ماه نوامبر ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود.

با توجه به عقب افتادن زمان شروع فیلمبرداری دنباله فیلم جانوران شگفت انگیز، مشخص نیست که این فیلم مانند دو قسمت قبلی در این بازه زمانی منتشر خواهد شد یا شاهد تغییر زمان اکران آن خواهیم بود. مانند دو قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه این بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس هم وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. 

البته با توجه به عملکرد قسمت قبلی این مجموعه باید شاهد بازنویسی گسترده فیلمنامه و حتی تغییرات در تیم تولید دنباله فیلم جانوران شگفت انگیز باشیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. همچنین انتظار می‌ رود که شاهد نقش آفرینی دوباره ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش آلبوس دامبلدور، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، کلودیا کیم در نقش ناگینی، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی و کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر،در این فیلم نیز باشیم.

دنباله فیلم جانوزان شگفت انگیز دنباله فیلم جانوزان شگفت انگیز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications