ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ستاره سریال وایکینگ ها به اولین سریال ریدلی اسکات پیوست! / سریال “بزرگ شده توسط گرگ ها”

سه شنبه, 25 دی, 1397
اولین سریال ریدلی اسکات - تراویس فیمل

بتازگی ستاره سریال محبوب وایکینگ ها به اولین سریال ریدلی اسکات به نام "بزرگ شده توسط گرگ ها" پیوسته است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، تراویس فیمل (Travis Fimmel) ستاره سریال وایکینگ ها (Vikings) به اولین سریال ریدلی اسکات پیوسته است. این سریال که با عنوان "بزرگ شده توسط گرگ ها" (Raised By Wolves) از شبکه TNT منتشر خواهد شد، در ژانر علمی تخیلی می باشد.

ریدلی اسکات (Ridley Scott) یکی از بزرگ ترین کارگردانان سینما می باشد که او را بیشتر با آثار علمی تخیلی چون بلید رانر (Blade Runner) و بیگانه (Alien) می شناسیم. او در سال 2012 پس از وقفه ای بلند مدت دوباره با اسپین آفی از فیلم بیگانه به نام پرومتوس (Prometheus) به ژانر علمی تخیلی بازگشت. فیلم علمی تخیلی بعدی او مارتیان یا مریخی (The Martian) بود که مورد استقبال علاقه مندان به فیلم و سینما در تمام جهان قرار گرفت و اولین جایزه گلدن گلوب کارگردانی به همراه جایزه اسکار بهترین فیلم را برای ریدلی اسکات به ارمغان آورد.

پس از آن اسکات سکان کارگردانی فیلم بیگانه: کاوننت (Alien: Covenant) را در دست گرفت که دنباله ای برای فیلم پرومتوس و بیگانه بود، اما این فیلم نتوانست به موفقیت چشمگیری دست یابد و با بودجه ای 97 میلیون دلاری توانست تنها به 241 میلیون دلار فروش برسد. این موضوع باعث شد که ساخت دنباله بعدی یعنی فیلم بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نیز با ابهام همراه شود.

به بن بست رسیدن فرانشیز بیگانه باعث شد ریدلی اسکات پا به عرصه آثار تلوزیونی بگذارد و اولین سریال ریدلی اسکات با عنوان "بزرگ شده توسط گرگ ها" ساخته و منتشر خواهد شد.

حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون، طبق گزارش سایت ددلاین ستاره سریال پرطرفدار وایکینگ ها یعنی تراویس فیمل به اولین سریال ریدلی اسکات پیوسته است و یکی از نقش های اصلی سریال "بزرگ شده توسط گرگ ها" را ایفا خواهد کرد.

نویسندگی و برنامه ریزی این سریال را آرون گازیکوفسکی (Aaron Guzikowski) بر عهده دارد. داستان سریال "بزرگ شده توسط گرگ ها" در مورد دو ربات انسان نما است که ماموریت دارند بچه های انسان ها را در یک سیاره مرموز بزرگ کنند، سیاره ای که بتازگی انسان ها آن را کشف کرده و روی آن پا گذاشته اند.

هنوز تاریخ انتشار اولین سریال ریدلی اسکات مشخص نیست اما به محض کسب اطلاعات بیشتر ، آنها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

نظر شما در مورد ساخت اولین سریال ریدلی اسکات چیست؟ آیا در زمینه ساخت سریال هم موفق خواهد بود؟ در مورد داستان سریال "بزرگ شده توسط گرگ ها" چه نظری دارید؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید.

اولین سریال ریدلی اسکات - تراویس فیمل اولین سریال ریدلی اسکات - تراویس فیمل اولین سریال ریدلی اسکات - تراویس فیمل اولین سریال ریدلی اسکات - تراویس فیمل

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications