ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت!/ تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت مشخص شد!

دوشنبه, 24 دی, 1397
اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت - تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

چندی پیش اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت منتشر شد. در این تریلر جان اسنو، آریا و سانسا استارک آماده مبارزه با بزرگ ترین ارتش مردگان می شوند. علا.ه بر این تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت هم در این تریلر اعلام شده است.

به گزارش میم ست، شبکه HBO سرانجام اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را منتشر کرد. این شبکه با انتشار این تریلر دیدنی، پرده از راز تاریخ دقیق انتشار فصل 8 سریال بازی تاج و تخت برداشت و همزمان با شعله ور تر کردن آتش انتظار طرفداران کمی هم خیال آنها را از تاخیر در پخش راحت کرد.

شبکه HBO همانطور که قبلا قول داده بود، دقیقا پیش از پخش قسمت جدید سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) که قصد دارد به دوران اوج خود در فصل اول بازگردد، تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را تایید و اعلام کرد. این اقدام بسیار هوشمندانه بود چرا که این شبکه قصد داشت طرفداران سریال بازی تاج و تخت را برای دیدن تریلر پای تلوزیون بنشاند و سپس آنها را برای دیدن قسمت جدید سریال کارآگاه حقیقی هم نگه دارد.

فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت بدون شک یکی از مورد انتظارترین ها در میان آثار سینمایی و تلوزیونی است. این فصل علاوه بر پایان دادن به محبوب ترین سریال چند سال اخیر، احتمالا زمینه را هم برای انتشار اسپین آف های آن آماده خواهد کرد.

حال در تازه ترین اخبار سریال ، اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت با عنوان "دخمه (یا سردآبه) وینترفل" (Crypts of Winterfell) منتشر شده است. این تریلر جزئیات زیادی را مشخص نمی کند اما می توان احتمال داد که جنگ بزرگ مردگان و پادشاهان وستروس در وینترفل روی خواهد داد. کارگردانی این تریلر را دیوید ناتر (David Nutter) بر عهده داشته است. کسی که به خاطر قسمت پایانی فصل 5 سریال برنده ی جایزه امی (Emmy) شد. البته مثل همیشه یک قطعه موسیقی فوق العاده از رامین جوادی (Ramin Djawadi) هم چاشنی کار شده است.

علاوه  بر این ، این تریلر تاریخ دقیق پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را نیز مشخص می کند. پیش از این می دانستیم که این فصل با 6 قسمت در ماه آوریل روی آنتن خواهد رفت اما روز دقیق آن مشخص نبود. با توجه به تریلر اولین قسمت فصل 8 سریال بازی تاج و تخت در تاریخ 14 ام آوریل 2019 مصادف با 25 ام فروردین ماه 1398 از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما در مورد فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت و پیش بینی شما از اتفاقات این فصل چیست؟ آیا پادشاه شب و ارتش مردگانش بر پادشاهان وستروس پیروز می شوند یا خیر؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

اولین تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications