ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

راک، استاتهام و البا در عکس جدید فیلم هابز و شاو / آنتاگونیست و قهرمانان در یک قاب!

دوشنبه, 24 دی, 1397
عکس جدید فیلم هابز و شاو

بتازگی عکس جدید فیلم هابز و شاو ، اسپین آف فرانشیز سریع و خشن منتشر شده است. در این عکس قهرمانان و آنتاگونیست فیلم را در یک قاب مشاهده می کنیم. در ادامه با میم ست باشید.

به گزارش میم ست، عکس جدید فیلم هابز و شاو (Hobbs & Shaw) منتشر شده است. این فیلم که قرار است با عنوان کامل "سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو" (Fast and Furious Presents: Hobbs & Shaw) منتشر شود، اسپین آفی از فرانشیز پرطرفدار و پرفروش سریع و خشن (The Fast and the Furious) می باشد.

با اینکه سری فیلم های سریع و خشن از سال 2001 کار خود را شروع کردند اما به جرات می توان گفت این فرانشیز در سال 2011 با پیوستن دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش لوک هابز جانی دوباره به خود گرفت. فیلم سریع و خشمگین 5 یا 5 سریع (Fast Five) با اضافه شدن جانسون توانست با فروشی بالغ بر 626 میلیون دلار دو فیلم قبلی را پشت سر بگذارد. حال کاراکتر هابز با این اسپین آف ، فیلم اختصاصی خود را خواهد داشت.

همانطور که از عنوانش پیداست، در فیلم هابز و شاو ، لوک هابز با دکارد شاو (با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham)) متحد می شود تا با کمک هم تهدیدی جدید بر بشریت با نام بریکستون (با بازی ادریس البا (Idris Elba)) را شکست دهند.

حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، دواین جانسون عکس جدید فیلم هابز و شاو را با استفاده از اکانت رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. در این عکس دو قهرمان فیلم یعنی هابز مامور قانون شکن و خواهان عدالت و همچنین جاسوس بین المللی یعنی دکارد شاو را در کنار آنتاگونیست مرموز فیلم با بازی بازیگر پلنگ سیاه (Black Panther) را مشاهده می کنیم.

لازم به ذکر است که فیلم "سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو" قرار است در تاریخ دوم آگوست 2019 مصادف با 11 ام مردادماه 1398 روی پرده های سینما به نمایش درآید.

نظر شما در مورد فیلم هابز و شاو چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

عکس جدید فیلم هابز و شاو را می توانید در زیر مشاهده کنید:

عکس جدید فیلم هابز و شاو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications