ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

زک اسنایدر فیلم ارتش مردگان را برای نتفیکس می سازد

پنجشنبه, 11 بهمن, 1397
فیلم ارتش مردگان

زک اسنایدر کارگردانی فیلم ارتش مردگان (Army of the Daed) را به عهده گرفت. این فیلم برای عرضه در شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد.

به گزارش میم ست، زک اسنایدر، کارگردان فیلم هایی همچون بتمن علیه سوپر من: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و فیلم نگهابانان (Watchmen)، قرار است بار دیگر به دنیای سینما بازگردد. شبکه نت‌ فلیکس با انتشار یک اعلامیه در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اسنایدر کارگردانی فیلمی به نام Army of the Dead (ارتش مردگان) را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید : اولین تصویر مفهومی فیلم تام و جری منتشر شد

ارتش مردگان یک فیلم ترسناک زامبی محور خواهد بود که داستان گروهی از مزدوران را روایت می کند که در تلاشند تا وارد یک منطقه قرنطینه شوند و یکی از بزرگترین سرقت های تاریخ را انجام دهند. طبق گفته هالیوود ریپورتر، اسنایدر کارگردانی و تهیه کنندگی (به‌همراه همسرش دبورا از طریق کمپانی Stone Quarry) این فیلم را بر عهده گرفته است.

داستان فیلم ارتش مردگان را خود اسنایدر خواهد نوشت و که جوبی هارولد وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که شبکه Netflix این پروژه را از کمپانی برادران وارنر دریافت کرده است. به گفته IGN، اسنایدر سال‌ ها است که ایده ساخت فیلم Army of the Dead را در ذهن دارد و مارس سال ۲۰۰۷ برای اولین‌ بار در مورد این پروژه شنیده شد.

ایده اولیه این فیلم با ایده نهایی آن تقریبا تفاوت زیادی دارد و طبق آن، این فیلم در آینده‌ ای نه چندان دور در شهر لاس وگاس که قرنطینه شده، جریان داشت. این فیلم اکشن در آن زمان قرار بود داستان پدری را روایت کند که در تلاش بود تا دخترش را از دست زامبی‌ ها نجات دهد.

بیشتر بخوانید : دواین جانسون تایید کرد که در قسمت نهم فیلم سریع و خشن حضور نخواهد داشت

فیلم طلوع مردگان (Dawn of the Dead) اولین فیلمی است که اسنایدر آن را کارگردانی کرد که با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز مواجه شده بود و موفقیت فیلم باعث شد تا او مورد توجه بسیاری از کمپانی‌ ها قرار بگیرد. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که فیلم ارتش مردگان ارتباطی با این فیلم خواهد داشت یا قرار است یک پروژه کاملا مستقل باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست. اسنایدر در مورد این فیلم و همکاری خود با نتفلیکس گفت:

در این فیلم هیچ محدودیتی برای من وجود ندارد و در آن به طور کامل آزادی عمل دارم. این فرصتی بسیار مناسبی برای من است تا راه خودم را دوباره در این ژانر پیدا کنم. این زامبی‌ ها خطرناک‌ ترین و متفاوت‌ ترین زامبی‌ هایی هستند که تا به امروز دیده شده‌ اند.

فیلم ارتش مردگان فیلم ارتش مردگان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications