ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دواین جانسون تایید کرد که در قسمت نهم فیلم سریع و خشن حضور نخواهد داشت

چهارشنبه, 10 بهمن, 1397
قسمت نهم فیلم سریع و خشن

به گزارش میم ست، باز هم یکی از اعضای خانواده سریع و خشن (Fast and Furious) کم شد، بنابر گزارشی که سایت کولایدر منتشر کرده، به نظر می رسد که دواین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به راک در قسمت نهم فیلم سریع و خشن که به زودی هم فیلم برداری آن آغاز می شود، غایب خواهد بود.

در حال حاضر جانسون به همران جیسون استیتهام (Jason Statham) سر صحنه فیلم برداری اولین اسپین اف این مجموعه به نام سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) حضور دارند. جانسون برای اولین بار در قسمت پنجم سریع و خشن به عنوان آنتاگونیست اصلی داستان معرفی شد و بعد ها خود او هم به یکی از اعضای این خانواده تبدیل شد.

بیشتر بخوانید : تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول منتشر شد

جیسون استیتهام نیز برای اولین بار در قسمت هفتم این مجموعه حضور پیدا کرد و آنتاگونیست اصلی فیلم بود تا این که خود او هم به نوعی در قسمت هشتم به عضوی از خانواده تورتو تبدیل شد و به او کمک کرد تا پسر کوچکش را از هواپیما نجات دهد.

جانسون در مصاحبه ای که در MTV داشت فاش کرد که در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت او به قسمت نهم فیلم سریع و خشن - که البته به زودی فیلم برداری آن آغاز خواهد شد - وجود ندارد اما ممکن است در آینده به این مجموعه بازگردد. او در این مصاحبه توضیح داد :

برنامه سریع و خشن همیشه این بوده است که رشد کند و توسعه بیابد، در حال حاضر ما (شاید منظورش از ما خودش و جیسون باشد) در قسمت نهم فیلم سریع و خشن حضور نداریم چون به زودی فیلم برداری آن شروع می شود. اما کسی چه می داند ممکن است در سریع 10 یا در ادامه راه، شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید اما حقیقت این است که کار هابز با دام تمام نشده، تمام نشده.

بیشتر بخوانید : اولین تصاویر از دنباله فیلم زامبی لند منتشر شد / همه عوامل دور هم جمع شده اند

فیلم هابز و شاو تقدیم می کند برای اکران در تاریخ 26 جولای (4 مرداد 1398) برنامه ریزی شده است و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم ددپول وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و به طبق گزارشات به نظر می رسد ادریس البا (Idris Elba) نقش منفی اصلی فیلم خواهد بود.

قسمت نهم فیلم سریع و خشن قسمت نهم فیلم سریع و خشن قسمت نهم فیلم سریع و خشن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications