ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

قسمت آغازین فصل هشتم GOT پربیننده‌ترین قسمت آغازین تاریخ تلویزیون

یکشنبه, 5 خرداد, 1398
قسمت آغازین فصل هشتم GOT پربیننده‌ترین قسمت آغازین تاریخ تلویزیون

هرچند هم امتیازات فصل هشتم از سریال «بازی تاج و تخت» در وضعیت بدی قرار دارد و هم طرفداران سریال از سیر داستانی این فصل عصبانی هستند، اما باز هم تماشایش می‌کنند. برای نزدیک به یک دهه این سریال خیل عظیمی از طرفدارانی داشت که دنبالش می‌کردند و این فصل یک آمار تماشای بی‌سابقه، و بیشترین آمار را در بین فصول قبل دارد و طبق Guinness World Records، قسمت اول فصل هشتم پرطرفدارترین قسمت آغازین کل تاریخ تلویزیون است!

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال در شروع فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»، قسمت اول در تلویزیون، HBO Go و HBO Now آمار 17.4 بیننده را در 24 ساعت بعد از اکران داشت. Guinness World Records با همکاری Parrot Analytics یک تحلیل برای قسمت اغازین انجام داده است.

شرکت‌های تحلیل داده از روش‌های اندازه‌گیری مخصوص خودشان برای سنجیدن میزان علایق و درخواست مخاطبین تلوزیونی استفاده می‌کنند، و آمار نهایی می‌گوید که 25.46 تقاضای سرانه بوده است، که ظاهرا مقدار بالایی است. «ساموئل استدلر» معاون بخش بازاریابی شرکت «پرروت آنالیتیکز» اذعان داشت:

«فصل نهایی 2.9% افزایش جهانی نسبت به فصل 7ام داشت. آمار تقاضای قسمت اغازین در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه به شدت قوی و بالا بود.»

«کریگ گلندای» سردبیر «رکوردهای جهانی گینس» اضافه کرد:

«هیچ تعجبی نداشت. بازی تاج و تخت مثل همیشه هواداران خود را نگه می‌دارد و هیجان این فصل آخر در تمامی سطوح حس می‌شود. از اولین پخشش، رکوردهای زیادی رو جا به جا کرده، برای شخصیت پردازی برنده جایزه «امی» شده و حتی وضعیتش به عنوان پر تلاطم ترین برنامه تلوزیونی! به نظر میاد تا آخر فصل به همین رکورد شکنی ادامه بده، بدون شک قسمت آخر بی نظیری در پیش خواهد بود.»

همچنین سریال در 173 کشور سرتاسر جهان پخش می‌شود که خودش یک رکورد محسوب می‌گردد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications