ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پست جدید امیلیا کلارک و قدردانی او از طرفداران

پنجشنبه, 2 خرداد, 1398
پست جدید امیلیا کلارک و قدردانی او از طرفداران

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال دو روز پیش آخرین اپیزود از سریال بازی تاج و تخت توسط HBO پخش شد و حالا امیلیا کلارک در پستی در صفحه ی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داده. او در پست جدید که در اینستاگرام منتشر کرده با تشکر از هواداران و طرفداران این سریال و کاراکتر کلیسی نسبت به اتمام سریال واکنش نشان داد:

«پیدا کردن واژه برای نوشتن این پست منو سرشار از این حس کرد که چقدر می‌خوام از سریال بگم ولی در برابر اینکه سریال و دنی برام چه ارزشی دارن این واژه‌ها خیلی کوچک هستند.

بخش "مادر اژدهایان" تمام زندگی بزرگسالی من را در بر گرفت. این زن همه‌ی قلب من را تسخیر کرد. من در شعله‌های آتش اژدها عرق ریخته‌ام، برای آن‌هایی که خانواده را خیلی زود ترک کردند گریه کرده‌ام و مغز خود را تا سر حد خشک شدن درگیر کردم تا بتوانم عدالت را در حق"کالیسی" و کلمات استادانه‌ی او و رفتارهای او که به من ارائه شد اجرا کنم.
بازی تاج و تخت من را به عنوان یک زن شکل داد، به عنوان یک بازیگر و به عنوان یک انسان! فقط ای کاش پدر عزیزم الان اینجا می‌بود تا می‌دید چه مسیری را آمده‌ایم.

ولی شما، طرفداران عزیز، مهربان، یه تشکر بزرگ به شما مدیونم. به خاطر اینکه مدت‌ها به چیزی که ما ساختیم و کار با شخصیتی که مدت‌ها قبل از اینکه جامه‌ای به رویاهای شما بپوشاند، در قلب‌های شما جا گرفته، خیره شده بودید. بدون شما، مایی وجود نداشت. و حالا نگهبانی ما به پایان رسیده....»

امیلیا کلارک و قدردانی او از طرفداران

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications