ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین تصاویر از مرلین منسون و شارون استون در سریال پاپ جدید

چهارشنبه, 8 خرداد, 1398
پاپ جدید

شبکه‌ی HBO اولین تصاویر از «مرلین منسون» خواننده‌ی راک و «شارون استون» را در سریال «پاپ جدید» (The New Pope) منتشر کرد. این سریال به کارگردانی «پائولو سورنتینو» دنباله‌ای برای «پاپ جوان» (The Young Pope) خواهد بود.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال منسون و استون هر دو از هواداران سریال «پاپ جوان» و سورنتینو بوده‌اند. اطلاعاتی از نقش این دو در سریال در دست نیست اما تصویر منسون نشان می‌دهد که او بازی در نقش شخصیتی شبیه به پرسونای واقعی‌اش را برعهده دارد. استون و منسون برای اولین بار با سورنتینو همکاری می‌کنند.

شبکه‌ی HBO ژانویه‌ی گذشته اولین تصویر از «جان مالکوویچ» و «جود لا» را با لباس رسمی نقش‌هایشان در سریال منتشر کرده بود. چندی پیش نیز تصاویری جنجالی از «جود لا» در محل فیلمبرداری سریال منتشر شده بود که او را در لباس شنا نشان می‌داد. در «پاپ جدید» که با همکاری Sky، شبکه‌ی HBO و کانال پلوس و وایلد‌ساید ایتالیا تولید می‌شود، دو پاپ یکی با بازی لا و دیگری با بازی مالکوویچ وجود دارد.

این سریال مانند «کارآگاه واقعی» و «فارگو» یک مجموعه‌ی تلویزیونی انتولوژی است و هر فصل با داستان و شخصیت‌های جدید ساخته می‌شود، اما بعضی از المان‌ها و شخصیت‌های فصل اول را در بر می‌گیرد. «سسیل دو فرانس» در نقش سوفیا، «لودیوین سنیه» در نقش استر، و «سیلویو ارلاندو» در نقش کاردینال وویلو در «پاپ جدید» بازخواهند گشت.

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده اما هنوز تاریخ پخش آن مشخص نشده است. سورنتینو پس از کسب اسکار بهترین فیلم خارجی زبان با «زیبایی بزرگ»‌ (The Great Beauty) تولید این سریال را آغاز کرد. «جود لا» به خاطر بازی در این سریال نامزد دریافت گلدن گلوب شد.

پاپ جدید پاپ جدید

منبع: سینما

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications