ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

از اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت چه خبر؟

جمعه, 3 خرداد, 1398
نقد و بررسی قسمت ششم و پایانی سریال بازی تاج و تخت

به گزارش میم ست در حال حاضر با اینکه اپزود آخر سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) منتشر شد و این سریال به پایان رسید ولی تب و تاپ آن و اخبار و حواشی همچنان ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار فیلم و سریال می خواهیم به اسپین‌آف بازی تاج و تخت که قرار است سال آینده پخش شود بپردازیم.

«بازی تاج و تخت» این دوشنبه به پایان رسید. این ممکن است برای طرفداران قدیمی و سرخت، بسیار ناراحت‌کننده باشد. صحبت کردن راجع به این که بعد از سریال چه خبری از دنیای وستروس خواهیم داشت، شاید دل‌گرم‌کننده باشد. امروز چند خبر مهم از اسپین‌آف منتشر شده که در ادامه‌ی متن به آن‌ها می‌پردازیم.

هفته‌ی گذشته به شما خبر دادیم که استودیوی بازی تاج و تخت در بلفاست دوباره شروع به کار کرده و ماشین‌ها و پرده‌های سبز در اطراف آن دیده شده که خبر از ساخت اسپین‌آف می‌دهند. شایعه‌هایی هست که احتمالاً دیوید ناتر قسمت افتتاحیه را کارگردانی کند.

با توجه به آخرین گزارش منتشر شده از خبرگزاری Sun، حالا اسپین‌آف یک عنوان تحت استفاده دارد که آن Bloodmoon است. یک فردی که با عوامل تولید در ارتباط نزدیک است به این خبرگزاری گفته: «طرفداران بازی تاج و تخت از شنیدن آن‌چه که در حال تولید است، خوشحال خواهند شد.
آن‌ها در بلفاست مشغول هستند و عنوانی که برای کارشان استفاده می‌کنند «بلادمون» است. سازندگان تیمی حرفه‌ای جمع کرده‌اند و این سریال برای طرفداران بازی تاج و تخت تبدیل به چیزی می‌شود که حتماً باید تماشا کنند.»

با توجه به توضیحات محدودی که از سریال می‌دانیم، بلادمون اسم مناسبی به نظر می‌رسد. و خوشحال خواهیم شد که با ریشه‌ی وقایع و چیزهای زیادی از گذشته‌ی دنیای نغمه‌ی یخ و آتش آشنا شویم، از خاندان‌های باستانی تا وایت‌واکرها.

آن شخص در ادامه گفته: «ما سعی می‌کنیم گسترش داستان و این دنیا معقول باشد و طوری نشود که ارزش اثر زیر سوال برود.»

باتوجه به این‌که هنوز HBO هیچ عنوانی را برای این سریال تأیید نکرده، نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم که نام آن بلادمون خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این اسپین‌آف چیست؟

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications