ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از 5 پوستر جدید فیلم دامبو با بازی کالین فارل، مایکل کیتون و اوا گرین

یکشنبه, 16 دی, 1397
5 پوستر جدید فیلم دامبو

بتازگی از 5 پوستر جدید فیلم دامبو رونمایی شده است. در مرکز پوسترهای جدید این فیلم لایو اکشن ، ستارگان فیلم و فیل پرنده دیزنی را با طرحی دیدنی مشاهده می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، از 5 پوستر جدید فیلم دامبو (Dumbo) رونمایی شده است. به نظر می رسد سال 2019 یکی از پر ریسک ترین سالها در تاریخ کمپانی دیزنی باشد. چرا که علاوه بر راه اندازی سرویس دیزنی پلاس (Disney Plus) و نهایی کردن قرارداد خرید کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) ، دیزنی تنها 3 فیلم لایو اکشن بازسازی شده از انیمیشن های کلاسیک خود را امسال منتشر خواهد کرد. این فیلم ها عبارتند از علاءالدین (Aladdin) و شیرشاه (The Lion King) و دامبو.

فیلم دامبو بر اساس انیمیشن و کاراکتر دوست داشتنی سال 1941 به همین نام می باشد و کارگردانی آن را تیم بورتون (Tim Burton) بر عهده دارد. در این فیلم شاهد همکاری دوباره بازیگران مورد علاقه بورتون یعنی دنی دویتو (Danny DeVito) ، مایکل کیتون (Michael Keaton) و اوا گرین (Eva Green) با این کارگردان خواهیم بود. علاوه بر این بازیگران ، کالین فارل (Colin Farrell) نیز یکی دیگر از نقش های اصلی این بازسازی لایو اکشن را بر عهده دارد.

حال در تازه ترین اخبار فیلم و انیمیشن ، استودیو ماوس هاوس (The Mouse House) از 5 پوستر جدید فیلم دامبو رونمایی کرده است. طبق روال عادی فیل پرنده دیزنی در مرکز یکی از این پوستر ها قرار دارد.

در دیگر پوسترها نیز کالین فارل را در نقش هولت فاریر –  اجرا کننده نمایش اسب سواری که یک دست خود را در جنگ جهانی اول از دست داده – و دنی دویتو را در نقش ماکس مدیچی - رئیس سابق هولت که او را دوباره برای نگهداری از فیل گوش دراز و پرنده اش استخدام می کند - و مایکل کیتون را در نقش صاحب مجتمع تفریحی مشاهده می کنیم.

لازم به ذکر است که فیلم دامبو در تاریخ 29 ام مارس 2019 مصادف با نهم فروردین ماه 1398 روی پرده های سینما خواهد رفت.

5 پوستر جدید فیلم دامبو را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد بازیگران و داستان فیلم دامبو چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

5 پوستر جدید فیلم دامبو 5 پوستر جدید فیلم دامبو 5 پوستر جدید فیلم دامبو 5 پوستر جدید فیلم دامبو 5 پوستر جدید فیلم دامبو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications