ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 14 بهمن: «خانم بلا» هم جلو دار «شیشه» نبود!

سه شنبه, 16 بهمن, 1397
فیلم شیبشه

با نتایج باکس آفیس 14 بهمن ماه در خدمت شما هستیم. در ادامه ضمن بررسی نتایج باکس آفیس و میزان فروش فیلم ها می توانید تریلر هر فیلم را ببینید.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال می خواهیم به بررسی نتایج باکس آفیس که روز گذشته منتشر شد بپردازیم. طبق نتایج منتشر شده فیلم شیشه در جایگاه نخست پر فروش ترین فیلم هفته قرار گرفت و پس از آن به ترتیب فیلم های قسمت بالایی، خانم بلا، آکوامن و مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 14 بهمن: Spider-Man: Into The Spider-Verse


انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی علیرغم فروش 4.4 میلیون دلاری برای هشتمین هفته ی پیاپی در بین 5 فیلم پر فروش باکس افیس قرار گرفت. این انیمیشن که با بودجه ی 90 میلیون دلاری ساخته شده توانسته تا کنون 347 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.


فیلم شماره 4 باکس آفیس 14 بهمن: Aquaman


فیلم آکوامن

فیلم آکوامن در هفتمین هفته ی اکران خود و با فروش 4.7 میلیون دلار در جایگاه چهارم باکس آفیس این هفته قرار گرفت. به این ترتیب پرفروش ترین فیلم دنیای DC تا کنون توانسته 1 میلیارد و 106 میلیون دلار فروش داشته باشد تا هم طلسم عدم موفقیت فیلم های DC را بشکند و هم در باشگاه فیلم های 1 میلیارد دلاری قرار بگیرد.

 


فیلم شماره 3 باکس آفیس 14 بهمن: Miss Bala


خانم بلا

فیلم اکشن و هیجانی خانم بلا در اولین هفته ی اکران خود نتوانست فروش بالایی را تجربه کند و فروش افتتاحیه ی 6.7 میلیون دلاری را تجربه کرد. از طرفی اکران جهانی این فیلم آغاز نشده و فروش آن محدود به آمریکای شمالی است. با این حال با توجه به بودجه ی 15 میلیون دلاری فیلم نمی توان گفت که «خانم بلا» شکست خورده و ناموفق ظاهر شده. نکته ی دیگری که باید در نظر داشت این است که تنها 2200 سالن سینما در حال اکران این فیلم هستند در حالی که فیلم آکوامن که پایین تر خانم بلا قرار دارد در 2900 سالن سینما و فیلم قسمت بالایی که با اختلاف فروش نه چندان زیادی بالاتر از خانم بلا قرار دارد در 3550 سالن سینما در حال اکران هستند.

 


فیلم شماره 2 باکس آفیس 14 بهمن: The Upside


قسمت بالایی The Upside

فیلم طنز قسمت بالایی چهارمین هفته ی اکران خود را با فروش 8.8 میلیون دلار پشت سر گذاشت و در رده ی دوم باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که با بودجه ی 37 میلیون دلاری ساخته شده تاکنون توانسته در آمریکای شمالی 75 میلیون دلار و در سراسر دنیا 81 میلیون دلار فروش داشته باشد.

 


فیلم شماره 1 باکس آفیس 14 بهمن: Glass


شیشه - (Glass (2019

فیلم شیشه که سومین سومین اثر از سه گانه ای است که ام. نایت شیامالان ساخته توانست در سومین هفته اکران نیز در صدر جدول پر فروش های باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم که تنها با بودجه ی 20 میلیون دلاری ساخته شده در آمریکای شمالی 88 میلیون دلار فروش داشته و فروش جهانی آن برابر با 199 میلیون دلار است.

 


این هفته چه فیلم هایی اکران می شود؟


از بین فیلم هایی که در هفته ی جاری اکران خود را آغاز خواهند کرد می توان به تعقیب سرد (Cold Pursuit) با بازی لیام نیسون، فیلم لگو ۲: بخش دوم (The Lego Movie 2: The Second Part)، اعجوبه (The Prodigy) و چیزی که مردان می خواهند (What Men Want) اشاره کرد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications