ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انیمیشن ایرانی “آدم خانگی” فینالیست جشنواره محیط زیست آمریکا شد!

شنبه, 27 بهمن, 1397
انیمیشن ایرانی آدم خانگی - جشنواره محیط زیست آمریکا

انیمیشن ایرانی آدم خانگی در یک قدمی دریافت جایزه بهترین انیمیشن جشنواره محیط زیست آمریکا می باشد. کارگردانی این انیمیشن را مرضیه ابرار پایدار بر عهده دارد.

به گزارش میم ست ، انیمیشن آدم خانگی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار، فینالیست جشنواره محیط‌ زیست آمریکا شده است.

در تازه ترین اخبار فیلم و انیمیشن و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، چهارمین دوره‌ جشنواره فیلم‌ های کوتاه محیط ‌زیست آمریکا روز ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۵ اسفند ۹۷ برگزار خواهد شد و انیمیشن ایرانی آدم خانگی ساخته مرضیه ابرار پایدار، به عنوان فینالیست در این رویداد موضوعی روی پرده خواهد رفت. در این جشنواره، کارگردانان ۱۸ فیلم کوتاه از ۱۴ کشور جهان به رقابت می ‌پردازند.

در خلاصه داستان انیمیشن آدم خانگی آمده است:

"این انیمیشن داستان یک مرد فروشنده حیوانات را به تصویر می کشد که در مغازه ‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می ‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می ‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند ... ."

این فیلم انیمیشن ضمن نمایش در ۲۰ جشنواره جهانی ، موفق به کسب ۴ جایزه بین ‌المللی از جشنواره‌ های کانتربری انگلیس ، لارگو سوئیس ، NEZ هند و Golden Kuker بلغارستان شده است.

نظر شما در مورد این موفقیت و داستان انیمیشن ایرانی "آدم خانگی" چیست؟ آیا این انیمیشن می تواند جایزه بهترین انیمیشن جشنواره محیط زیست آمریکا را از آن خود کند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصویر و پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. 

انیمیشن ایرانی آدم خانگی - جشنواره محیط زیست آمریکا

انیمیشن ایرانی آدم خانگی - جشنواره محیط زیست آمریکا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications