ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فصل 6 سریال وایکینگ ها آخرین فصل این سریال خواهد بود! / ساخت اسپین آف بزودی آغاز می شود!

شنبه, 15 دی, 1397
فصل 6 سریال وایکینگ ها

فصل 6 سریال وایکینگ ها آخرین فصل این سریال پرطرفدار خواهد بود و فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. ساخت اسپین آف این سریال در دستور کار می باشد. در ادامه با تاریخ دقیق انتشار و جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، شبکه کابلی History اعلام کرد که فصل 6 سریال وایکینگ ها (Vikings) ، آخرین فصل سریال خواهد بود. این سریال ، اولین سریال موفق شبکه History و یکی از پربیننده ترین و پرطرفدارترین سریال های این شبکه می باشد.

سریال وایکینگ ها از داستان یکی از اساطیر اسکاندیناوی به نام راگنار لودبروک (Ragnar Lothbrok) الهام گرفته شده است. کشاورز و قهرمانی که با حمله های موفقیت آمیز به مناطق ناشناخته انگلستان به شهرت می رسد و به تدریج با حمایت خانواده و جنگجویان هم رکابش به یکی از پادشاهان اسکاندیناوی تبدیل می شود. پس از مرگ او هم سریال داستان فرزندانش و ماجراجویی های آنها در انگلستان ، اسکاندیناوی و اطراف دریای مدیترانه را دنبال می کند.

هم اکنون سریال وایکینگ ها به 10 قسمت پایانی فصل 5 خود رسیده است . جایی که فرزندان راگنار در حال جنگ برای تصرف کاتگات می باشند.

اگر چند قسمت اخیر این سریال را دیده باشید ، می دانید که این سریال کم کم به پایان داستان خود نزدیک می شود. حال در تازه ترین اخبار سریال ، طبق گزارش مجله خبری ددلاین ، ساخت فصل 6 سریال وایکینگ ها به پایان رسیده است. همانند عادت چند ساله این سریال که از فصل چهارم تعداد قسمت های هر فصل از 10 به 20 قسمت افزایش یافت، نیمه اول فصل پایانی سریال ، در اواخر نوامبر 2019 روی آنتن خواهد رفت و نیم فصل دوم نیز در سال 2020 منتشر می شود.

ددلاین همچنین گزارش داد که هم اکنون شبکه History ، MGM و Hirst در حال همکاری برای ساخت اسپین آف سریال وایکینگ ها هستند. اما هنوز جزئیات داستان این اسپین آف و بازیگران آن مشخص نشده است.

قسمت 18 فصل 5 سریال وایکینگ ها با عنوان "بالدور" (Baldur) در تاریخ 16 ام ژانویه 2019 مصادف با چهارشنبه 26 ام دی ماه 1397 از شبکه History روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما در مورد فصل 6 سریال واکینگ ها بعنوان آخرین فصل سریال چیست؟

نظرات خود در مورد این سریال خارق العاده را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

فصل 6 سریال وایکینگ ها فصل 6 سریال وایکینگ ها

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications