ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رونمایی از پوستر جدید فیلم بی صدا در آستانه اکران / “نویسنده مشهور مبتلا به سرطان”

یکشنبه, 28 بهمن, 1397
پوستر جدید فیلم بی صدا

بتازگی از پوستر جدید فیلم بی صدا در آستانه اکران این فیلم رونمایی شده است. این فیلم به کارگردانی حسین شهابی، داستان یک نویسنده مشهور مبتلا به سرطان را به تصویر می کشد.

به گزارش میم ست ، فیلم بی صدا به نویسندگی ، تهیه ‌کنندگی و کارگردانی حسین شهابی از اول اسفندماه در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

در تازه ترین اخبار فیلم و سینما و به نقل از مشاور رسانه ‌ای پروژه ، از پوستر جدید فیلم بی صدا در آستانه اکران رونمایی شده است. آیین دیدار این فیلم به نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی حسین شهابی امروز یکشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۸ در موزه سینما برگزار می شود.

فیلم بی صدا که از شنبه اول اسفندماه در گروه هنر و تجربه اکران می شود، امروز با حضور عوامل ، بازیگران و جمعی از اهالی سینما و رسانه در سالن موزه سینما نمایش داده خواهد شد.

فیلم بی صدا چهارمین ساخته سینمایی حسین شهابی است که در سال ۹۵ تولید شده است.

بازیگران فیلم بی صدا عبارتند از:

پیام دهکردی ، مرضیه وفامهر ، فرشین طهماسب ، محمد کارهمت ، محمد اکبری ، ندا مقصودی ، پیمان مقدمی ، دریا مقبلی ، بهدخت ولیان ، مریم سرمدی و گیتی قاسمی.

در خلاصه داستان فیلم بی صدا آمده است:

"این فیلم داستان یک نویسنده مشهور مبتلا به بیماری سرطان به تصویر می کشد که برای تامین مخارج درمان خود به ناچار با روزنامه ‌های زرد همکاری می‌ کند ... ."

اسامی سایر عوامل فیلم بی صدا به شرح زیر است:

فیلمبردار: محمد گرجیان ، صدابردار: سعید بجنوردی ، طراح گریم: محمدرضا قومی ، طراح صحنه: سعید آهنگرانی ، تدوین: سیاوش شهابی ، مشاور رسانه ای: رکسانا قهقرایی.

نظر شما در مورد عوامل ، داستان و بازیگران فیلم بی صدا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

پوستر جدید فیلم بی صدا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم بی صدا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications