ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آغاز ساخت فیلم مولانا با فیلمنامه ای از نویسنده مشهور فرانسوی / نامزد 3 جایزه اسکار!

یکشنبه, 28 بهمن, 1397
ساخت فیلم مولانا

بتازگی ساخت فیلم مولانا بر اساس فیلمنامه ای از نویسنده مشهور فرانسوی و نامزد 3 جایزه اسکار آغاز شده است. کارگردانی این فیلم را کارگردانانی از فرانسه و انگلستان بر عهده دارند.

به گزارش میم ست و به نقل از روابط عمومی شرکت فیلمسازی تاسالیتا در فرانسه، ساخت فیلم مولانا در تاریخ ۱۴ فوریه مصادف با پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه در فرانسه و شهر پاریس کلید خورد.

این فیلم براساس فیلمنامه ‌ای با همین عنوان اثر مشترک ژان کلود کریر (Jean-Claude Carrière) و نهال تجدد و به تهیه ‌کنندگی مهدی حسینی تهیه ‌کننده ایرانی در حال ساخت است.

ژان کلود کریر یکی از مطرح ‌ترین فیلمنامه‌ نویسان سینما است که همکاری با کارگردانان مطرحی مانند ژان-لوک گدار (Jean-Luc Godard) ، لوئیس بونوئل (Luis Buñuel) ، آندری وایدا (Andrzej Wajda) و میلوش فورمن (Miloš Forman) را در کارنامه خود دارد.

کریر ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌ شده است. علاوه  بر این کریر یک جایزه اسکار و یک جایزه ویژه هیات داوران کن را برای ۲ فیلم کوتاه در کارنامه دارد. مهدی حسینی نیز به عنوان تهیه ‌کننده در فرانسه فعالیت می کند.

همچنین امی ژورا کارگردان فرانسوی و یک کارگردان انگلیسی که نام آن هنوز فاش نشده است کارگردانی این فیلم زندگی نامه ای را برعهده دارند. ساخت فیلم مولانا توسط استودیوی تاسالیتا و به مدیریت تولید ژان بروت انجام می شود.

لوکیشن ‌های مشخص شده برای این فیلم علاوه بر فرانسه و اروپا از کشورهای شرقی ، آسیای میانه ، ترکیه و از نزدیک ‌ترین فرهنگ ‌ها به زمان مولانا انتخاب شده تا بهترین شبیه ‌سازی مکانی و تاریخی برای آن اعمال شود.

اسامی دیگر عوامل فیلم مولانا هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و فرانسه می باشد. به محض دریافت جزئیات بیشتر ، آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. منتظر اخبار بیشتر در این مورد از میم ست باشید.

نظر شما در مورد ساخت فیلم مولانا چیست؟ به نظر شما این فیلم چقدر به واقعیت نزدیک خواهد بود؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

ساخت فیلم مولانا ساخت فیلم مولانا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications