ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین پوستر فیلم ضربه فنی منتشر شد! / “قهرمان اونی نیست که برنده میشه”

پنجشنبه, 25 بهمن, 1397
ضربه فنی

اولین پوستر فیلم ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی رونمایی شده است. این فیلم با بازی نسیم ادبی ، نازنین احمدی و سیروس همتی موفق به کسب جوایز متعددی شده است.

به گزارش میم ست و به نقل از روابط عمومی پروژه ، فیلم ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و برگزیده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره کودک و نوجوان است که از دیروز چهارشنبه صبح ۲۴ بهمن در سراسر کشور روی پرده سینماها رفته است.

حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینما، از اولین پوستر فیلم ضربه فنی رونمایی شده است. این پوستر توسط دانیال فرخ طراحی شده است.

در خلاصه داستان فیلم ضربه فنی آمده است:

"این فیلم درباره سه نوجوان است که هرکدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه «قهرمان اونی نیست که برنده میشه»"

بازیگران فیلم ضربه فنی عبارتند از:

نسیم ادبی ، افشین هاشمی ، نازنین احمدی ، سیروس همتی ، مجید نوروزی ، درسا بختیار و ملیحه کیا؛ بازیگران نوجوان: سپهراد فرزامی ، سیاوش اسدپور ، علی ملکیان ، حسین لطفی ، متین جان‌ جانه ، محمدامین مرادی ، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی.

فیلم ضربه فنی در سی و یکمین جشنواره فیلم‌ های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را از آن خود کند.

فیلم ضربه فنی محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و توسط موسسه سیمای مهر پخش می ‌شود.

نظر شما در مورد داستان و بازیگران فیلم ضربه فنی چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

اولین پوستر فیلم ضربه فنی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم ضربه فنی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications