ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 26 فروردین: رمپیج و راک در صدر فروش سینماها

دوشنبه, 27 فروردین, 1397
به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود فیلم رمپیج توانسته در اولین هفته ی اکران به صدر جدول باکس آفیس برود. در ادامه نیز فیلم های یک مکان آرام، جرئت یا حقیقت، بازیکن شماره یک آماده و مسدودکنندگان قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Blockers

فیلم کمدی مسدودکنندگان (Blockers) با بازی جان سینا و لزلی من توانسته در دومین هفته ی اکران خود به فروش 10 میلیون دلاری دست پیدا کند و به این ترتیب فروش کلی این فیلم در آمریکا به رقم 37 میلیون دلار رسیده که در مقابل بودجه ی 21 میلیون دلاری و اینکه تنها دو هفته از اکران آن گذشته فروش بسیار خوبی محسوب می شود.

فیلم شماره 4 باکس آفیس: Ready Player One

فیلم بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) جدیدترین ساخته ی استیون اپیلبرگ می باشد که در سومین هفته ی امران خود قرار داشت و توانست 11.2 میلیون دلار بفروشد. این فیلم با بودجه ی عظیم 175 میلیون دلاری ساخته شده و توانسته تا کنون 114 میلیون دلار در آمریکا و 360 میلیون دلار در دیگر کشور ها فروش داشته باشد که در مجموع چیزی در حدود 475 میلیون خواهد بود.

فیلم شماره 3 باکس آفیس: Truth or Dare

فیلم ترسناک شجاعت یا حقیقت (Truth or Dare) که تنها با 3.5 میلیون دلار بودجه ساخته شده توانسته در همین هفته ی اول اکران به خوبی بدرخشد و فروش فوق العاده ی 19 میلیون دلاری را تجربه کند. فروش جهانی شجاعت یا حقیقت در حدود 21 میلیون دلار است و به این ترتیب این فیلم توانسته سود زیادی نسیب سازندگان خود بکند.

فیلم شماره 2 باکس آفیس: A Quiet Place

(اگه اونا صداتو بشنون، شکارت می کنن!) جایگاه دوم جدول باکس آفیس تعلق دارد به فیلم خوش ساخت و منتقد پسند یک مکان آرام (A Quiet Place) به کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski) که البته در فیلم بازی هم کرده است. این فیلم با بودجه ی محدود 17 میلیون دلار ساخته شده اما توانسته تا به اینجا و با فروش 32 میلیون دلاری یک هفته ی گذشته حدود 100 میلیون دلار در آمریکا فروش داشته باشد و فروش جهانی خود را به 151 میلیون دلار برساند.

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Rampage

فیلم اکشن و هیجانی رمپیج (Rampage) با بازی دواین جانسون و جفری دین مورگان توانسته در اولین هفته ی اکران 34.5 میلیون دلار فروش داشته باشد و در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم در گیشه ی خارج از آمریکای شمالی 114 میلیون دلار فروش داشته تا حالا با فروش کلی 148 میلیون دلاری در هفته ی اول و با توجه به بودجه ی 120 میلیون دلاری مهر تاییدی بر موفقیت فیلم های دواین جانسون باشد.

هفته ی آینده جه فیلم های اکران خواهد شد؟

فیلم هایی که طی یک هفته ی آینده اکران خواهند شد شامل I Feel Pretty، Super Troopers 2 و Traffik می باشد که البته هیچکدام برای کسب صدر جدول باکس آفیس محتمل نیستند.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • Navid

    6 سال پیش

    خواهش می کنم، وجود همین شما دوستداران سینما باعث دلگرمی ما میشه


  • negin

    6 سال پیش

    salam mer30 az site khobeton alii bood mesl hamishe