ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کارگردان مجموعه یورش (The Raid) برنامه ای برای ساخت قسمت سوم ندارد

جمعه, 6 مهر, 1397
یورش
به گزارش میم ست، در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، بنا بر گزارش منتشر شده از وب سایت کامیک بوک، به نظر می‌رسد طرفداران فیلم سینمایی یورش (The Raid) شاهد قسمت سوم این مجموعه نخواهند بود. هر دو نسخه قبلی این مجموعه سینمایی را بدون شک می‌توان جزو بهترین فیلم‌های هنر‌های رزمی در یک دهه اخیر دانست؛ اما متاسفانه گرت ایوانز، کارگردان هر دو نسخه پیشین یورش، قصد ساخت نسخه سوم را ندارد. او بر این باور است که علاقه‌اش به فیلم‌ها پس از انتشار یورش ۲ در سال ۲۰۱۴ کاهش یافته است و دیگر به ادامه این مجموعه فکر نمی‌ کند.
یورش ۱ و یورش ۲ برای من بی‌نظیر بودند؛ اما نمی‌خواستم که برای همیشه فقط روی دنیای یورش کار کنم و دنباله‌های آن را بسازم. هرقدر زمان بیشتری گذشت علاقه‌ام برای بازگشت به آنجا کمتر شد. کاری که ما با یورش ۲ کردیم این بود که تقریبا آن را به خوبی به پایان رساندیم؛ پس دیگر برای من به قدری جذابیت وجود نداشت که بخواهم دوباره به آن دنیا برگردم.
داستان نسخه اول در رابطه با تیمی ۲۰ نفره از نیرو‌های ویژه پلیس اندونزی است که برای دستگیری رهبر یک گروه تبهکاری که در یک ساختمان ۳۰ طبقه سکونت دارد اعزام می‌شوند؛ اما طی مدت کوتاهی بعد از ورود تیم به ساختمان رهبر تبهکار‌ها متوجه حضور آن‌ها در ساختمان می‌شود و به تیم پلیس اخطار می‌دهد. ساختمان پر از جنایتکارانی است که به شرط ریشه‌کن کردن ماموران اجرای قانون می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه اجاره‌ای در این ساختمان زندگی کنند. داستان فیلم به روایت درگیری و تقلای این تیم بیست نفره برای رهایی از این ساختمان می‌پردازد. نسخه دوم یورش نیز حول کاراکتر اصلی قسمت اول با بازی ایکو اویس (Iko Uwais) است که این بار به صورت مخفیانه به یک گروه تبهکاری دیگر نفوذ می‌کند. ایوانز در ادامه تصریح می‌کند به جای این که دوباره به گذشته برگردد و آن را بازبینی کند، ذهنش را روی پروژه‌های دیگر تمرکز می‌کند.
یورش ۳ در یک مقطعی جزئی از برنامه‌ام بود. یک ایده کامل داشتم. من می‌دانم چه روایت داستانی می‌داشت؛ اما فکر می‌کنم به اندازه کافی زمان گذشته است که به این نتیجه برسم که احتمال ندارد به گذشته برگردم و دوباره بازبینی‌اش کنم. ما طی ساخت آن دو فیلم اوقات بسیار خوبی داشتیم و فکر می‌کنم به یک نتیجه عالی هم رسیدیم و به نظر من گاهی اوقات پافشاری روی یک ایده هرچند خوب، می‌تواند باعث شود که کار از حدش بگذرد.
ایوانز در حال حاضر مشغول کار روی فیلم ترسناک تازه خود، Apostle (فرستاده) محصول شبکه Netflix با بازی دن استیونز، لوسی بوینتون، مارک لویس جونز، بیل میلنر و کریستین فروست است. این فیلم برای پخش از این شبکه در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. یورش یورش   بیشتر بخوانید :  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications