ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بالاخره نقش کیانو ریوز در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی مشخص شد

یکشنبه, 7 بهمن, 1397
قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی

به گزارش میم ست، آذرماه امسال بود که صداپیشه نقش باز لایتیر، در یک مصاحبه از حضور کیانو ریوز، بازیگر سه گانه فیلم جان ویک (John Wick) و ماتریکس (The Matrix)، در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی خبر داد. پس از آن هم خود ریوز در یک مصاحبه حضورش در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی (Toy Story) را رسما تایید کرد.

تا به امروز از نقش کیانو ریوز در این فیلم هیچ اطلاعاتی نداشتیم اما اخیر اطلاعاتی از نقش ریوز در این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. طبق خبری که Observer منتشر کرده، ریوز صداپیشگی شخصیتی به نام دوک کابوم (Duke Kaboom) را در قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی بر عهده دارد. طبق توصیفاتی که از این شخصبت منتشر شده است، کارخانه سازنده دوک کابوم بسته شده است. او به بو پیپ با صداپیشگی آنی پاتس، کمک می کند تا گوسفندان دزیده شده اش را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: پارامونت پیکچرز ساخت دنباله فیلم بامبل بی را آغاز کرد

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش ریوز درقسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی در دسترس نیست، اما ممکن است شاهد رقابت عشقی این شخصیت با وودی باشیم. دوک کابوم یکی از چند شخصیت جدید این قسمت از مجموعه داستان اسباب بازی خواهد بود.

 تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی و کیانو ریوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date (اولین قرار رایلی؟)بوده است.

بیشتر بخوانید: عکس های جدیدی از فیلم علاالدین با بازی ویل اسمیت منتشر شد

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. آبان ماه امسال بود که دیزنی و پیکسار در یک فاصله بسیار کم اولین و دومین تریلر قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی را منتشر کردند و به نظر می رسد به زودی شاهد انتشار اولین تریلر کامل این انیمیشن مورد انتظار باشیم.

 

قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازیقسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب بازی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications