ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال : غریبه در یک سرزمین غریب

شنبه, 21 مهر, 1397
نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال
به گزارش میم ست در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال. چهارده فصل و همچنان در حال بهتر شدن. سوپرنچرال بعد از این همه مدت ثابت کرد که هنوز هم ترفندی در آستینش دارد.

سریال سوپرنچرال فصل پخش چهاردهم خود را با احساساتی کردن مخاطبین شروع کرد و نشان داد که چطوری بعد از این همه مدت ادامه داشته در حالی که سریال های دیگر کنار گذاشته شدند. توانایی منطبق شدن چیزی است که بنظرم باعث تمدید این سریال شده است. در این فصل نیز یک قسمت ابتدایی عالی داریم و خط یکنواخت داستان برای منحرف کردن ذهن مخاطبین استفاده شده است.

در نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال قطعا در مورد کیپلینگ (Kipling) حرف می زنم نه نویسنده "کتاب جنگل (The Jungle Book)" که قصد دارد صندلی خالی شاه جهنم را پر کند. من فکر می کردم که او هم یکی دیگر از نقش های منفی این فصل باشد، و با وجود این موضوع ما شاهد شیطان هایی زیادی بودیم که دنبال این صندلی هستند. و من ای موضوع را درک نکردم. منظورم اینه که وقتی پادشاه کراولی از دست رفت همه چیز نیز متناسب با آن از بین می رود؟ نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال خوشبختانه نویسندگان سریال می دانستند که قرار است نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال می خوام شکابت کنم، به همین خاطر سم و کمپانی با یک شلیک عالی این قضیه را تمام کردند. آیا قرار است در هر فصل یک شاه جهنم جدید داشته باشیم؟ این موضوع خیلی زود کلافه کننده می شود. سم این یارو رو کشت تا یک خطر جدی برای دنبال کننده های او به حساب بیاید. سم قطعا مقام رهبر گروه متفاوت شکارچیان زمین را گرفته است. او Hunter HQ را طوری اجرا می کند که گویی همیشه در حال انجام این کار بوده است. مهم نیست که او چقدر خسته است، وقتش را در اختیار نیروهایش قرار می دهد، جک را دلداری می دهد و با کسی صحبت می کند که حتی حضورش حال او را بهم می زند. نیک، پوسته ای لوسیفر که در آن است مایکل را نجات داد و در حال حاضر او فرشته مقرب آزاد است. واقعا فرصت خوبی بود تا مرد پشت شیطان را ببینیم. کسی که فقط خیلی فصل پیش او را به صورت گذرا دیدیم. من با این حال در مورد باورپذیری نحوه عملیات نجات نیک سوال دارم. نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال

نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال فقط در مورد این نیست که "خنجر فرشتگان مقرب فقط فرشته های مقرب درون را می کشد.

این موضوع فقط در مورد این نیست که "خنجر فرشتگان مقرب فقط فرشته های مقرب درون را می کشد"، بلکه این موضوع کمی عجیب بنظر می رسد. من این سوال را مطرح می کنم که آیا این پوسته پوسته اصلی لوسیفر است؟ پوسته اصلی لوسیفر در زمان دیگری نابود شده بود و این بدن را کراولی به او داده بود.

شما نمی توانید این قسمت از فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال را بدون اینکه در مورد جنسن آکلس (Jensen Ackles) و تصویر سرد او به عنوان مایکل-دین صحبت کنید، بررسی کنید. صحنه هایی که او در آن حضور داشت کاملا دلهره آور و تهدید آمیز بود و او برای رسیدن به این تاثیر نیازی به تلاش آنچنانی نداشت. او نقش فرشته را عالی بازی کرده است، طوری که او بدنش را در درگیری ها می کشد و نحوه صحبت کردنش کاملا گویای مهارت های بازیگری اوست. همچنین دیدن بازی جو و مایکل به عنوان خواهر و برادر که در زندگی واقعی با هم ازدواج کرده اند بسیاز جالب است. تعامل بین این دو بسیار کوتاه و خلاصه است و حتی ممکن است در نحوه بازی آنها لایه هایی مخقی باشد که ما به آن فکر هم نکرده ایم. پس از این که پدر پیر جک قدرت او را دزدید، ضعیفتر شد اما با این حال مجبور است تمام این سختی ها را به تنهایی به دوش بکشد. نصحیت و نوصیه های زیادی به جک شده است اما او همچنان احساس ضعیف بودن و بی مصرفی می کند و می توان تصور کرد که این کار ها او را قبل از این که قدرت هایش برگرد او را به چه مشکلاتی دچار خواهد کرد. نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال همچنین دیدیم که مری چه مادر فداکاری و محافظ خوبی است و در زمانی که سم در حال جست و جوی دین بود چقد به او کمک کرد. مشخص است که او بسیار نگران سم است و هرچقدر هم سعی می کند تا این نکته را مخفی کند، باز هم ناکام است. او به سم گفت:"مجبورم درباره چیز های خوب فکر کنم چرا که اگر این کار را نکنم در مشکلات غرق خواهم شد" وقتی شرایط برای آنها سخت می شود قدرت مثبت فکر کردن یا همان امیدواری تنها چیزی است که در این روز ها به کمک آنها می آید. نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال: به نظر می رسد که این قسمت یک شروع بسیار قوی برای فصل جدید این سریال است. به نظر می رسد که این قسمت یک شروع بسیار قوی برای فصل جدید این سریال است که به نظر می رسد چیز های زیاده برای رو کردن در چنته دارد. تمام شخصیت های اصلی این سریال حداقل یک یا دو صحنه داشتند تا نشان دهند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. باید ارتباطی با ما به عنوان بیننده و شخصیت های تخلیلی این سریال برقرار شود تا بتوانیم به خوبی آنها را درک کنیم، نکته ای که تا حدودی در این سریال و رعایت شده و به نظر می سد در این فصل هم قرار است ارتباط خوبی برقرار شود. سریال حداقل در این قسمت از این نظر سر بلند بیرون می آید و نوید این را می دهد که فصل جذابی در پیش داریم. نظر شما درباره این سریال و نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال چیست؟ چهارده فصل از این سریال منتشر شده که با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما به نظر می رسد که قرار است این سریال روند رو به رشد خود را در این فصل هم ادامه بدهد. نظرات خود درباره این سریال را با ما به اشتراک بگذارید. نقد و بررسی قسمت یک فصل چهاردهم سریال سوپرنچرال
بیشتر بخوانید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications