ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

قبل از کارگردانی دنباله فیلم جوخه انتحار، کارگردانی فیلم سوپرمن به گان پیشنهاد داده شده بود

شنبه, 13 بهمن, 1397
دنباله فیلم جوخه انتحار

به گزارش میم ست، هفته گذشته بود کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که دنباله فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود و همچنین مذاکرات با جیمز گان (James Gunn)، کارگردان دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، برای کارگردانی این فیلم آغاز شده است. گان پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم جوخه انتحار را قبول کرده بود.

بیشتر بخوانید : بازیگر فیلم های ترمیناتور در سن 90 سالگی درگذشت

در این قسمت قرار است بیشتر بازیگران و شخصیت‌ های فیلم تغییر کنند و در واقع یک فیلم تقریبا ریبوت شده را شاهد خواهیم بود. اخیرا نیز اعلام شده که گان ممکن بود کارگردانی پروژه دیگری از دنیای دی سی (DC) را قبول کند. تابستان امسال بود که پس از انتشار دوباره توییت‌ های قدیمی گان، والت دیزنی تصمیم گرفت که او را از سمت کارگردانی فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol 3) اخراج کند و همین موضوع تبدیل به فرصتی برای کمپانی برادران وارنر شد.

طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برادران وارنر پیش از اینکه به گان پیشنهاد نوشتن فیلمنامه و کارگردانی دنباله فیلم جوخه انتحار را بدهد، پیشنهاد ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرمن را داده بود که قابل پیش بینی است این فیلم یک دنباله برای فیلم مرد پولادین Man of Steel باشد. همچنین گان ممکن بود در ساخت انیمیشن DC Super Pets نیز نقش داشته باشد که به‌ تازگی ساخت و تاریخ اکران این انیمیشن سینمایی تایید و اعلام شده است. انیمیشن DC Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید : احتمال بازگشت مایکل بی جوردن در دنباله فیلم بلک پنتر قوت گرفت

این خبر نشان می‌ دهد که برادران وارنر پروژه‌ های زیادی را به گان برای ساخت پیشنهاد داده بود که در نهایت گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را قبول کرد و مذاکرات با او برای کارگردانی این فیلم نیز ادامه دارد. با اینکه پیشنهاد کارگردانی فیلم Man of Steel 2 به گان خیلی زود از روی میز برداشته شد، اما گان به شخصیت‌ های سیاره کریپتون مثل کریپتو ملقب به سوپرداگ نیز ابراز علاقه کرده است و با توجه به اینکه او راکت راکون را به شخصیتی محبوب در دنیای سینمایی مارول تبدیل کرده، این علاقه‌ مندی منطقی به نظر می‌ رسد و شاید شاهد حضور این شخصیت در دنباله فیلم جوخه انتحار باشیم. 

دنباله فیلم جوخه انتحار

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications