ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال بازگشت مایکل بی جوردن در دنباله فیلم بلک پنتر قوت گرفت

شنبه, 13 بهمن, 1397
احتمال بازگشت مایکل بی جوردن در دنباله فیلم بلک پنتر قوت گرفت

به گزارش میم ست، سال گذشته بود که فیلم بلک پنتر (Black Panther) به روی پرده‌های سینما رفت و خیلی زود هم به یکی از موفق‌ ترین فیلم‌ های دنیای سینمایی مارول تبدیل شد به طوری که ساخت دنباله فیلم بلک پنتر هم تایید شد. که شاهد حضور پر رنگ این فیلم در فصل جوایز اسکار نیز هستیم. بدون شک این فیلم بخش زیادی از این موفقیت را مدیون بازی مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر است.

بیشتر بخوانید: بن افلک بالاخره از بازی در فیلم مستقل بتمن خدا حافظی کرد

مارول در ماه اسفند سال گذشته ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد و ماه مهر امسال اعلام شد که رایان کوگلر (Ryan Coogler) برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم بلک پنتر باز خواهد گشت. اخیرا یکی از شخصیت‌های اصلی قسمت اول ممکن است در دنباله این فیلم بازگردد.

در حاشیه فرش قرمز مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم که این هفته برگزار شد، کورتنی بی. ونس و همسرش آنجلا باست، نیز حضور داشتند. فیلم بلک پنتر که باست نقش شخصیت ملکه راموندا، مادر تی‌ چالا، را در این فیلم بر عهده داشت، موفق شد جایزه بهترین عملکرد بازیگران را از این جوایز دریافت کند. زمانی که خبرنگار Entertainment Tonight از باست سوالی در مورد احتمال بازگشتش در دنباله بلک پنتر پرسید، او در جواب گفت:

من تصور می‌کنم که حضور خواهم داشت.

در ادامه ونس تایید کرد که باست در دنباله فیلم بلک پنتر حضور دارد و گفت که همه در این قسمت باز خواهند گشت. ونس در ادامه گفت که حتی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) نیز در این قسمت حضور دارد. با این حال، این موضوع نمی‌ تواند به معنای قطعی بودن بازگشت جردن در دنباله فیلم بلک پنتر باشد.

اما این احتمال وجود دارد که این فیلم حاوی تصاویری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، نیز باشد که در آن شاهد حضور شخصیت کیلمانگر نیز باشیم یا اینکه در دنیای مردگان این شخصیت حضور دارد. با این حال، می‌ دانیم که بلک پنتر هنوز فیلمنامه‌ ای ندارد و باید در انتظار تایید یا تکذیب والت دیزنی، مارول استودیو یا مایکلی بی جردن باشیم.

بیشتر بخوانید: بازیگر فیلم های ترمیناتور در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت

کار نوشتن فیلمنامه بلک پنتر قرار است در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود و گفته می‌ شود که فیلمبرداری و تولید دنباله بلک پنتر از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ برای اکران در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. همچنین مانند قسمت اول، جو رابرت کول نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به کوگلر کمک خواهد کرد. فیلم Black Panther نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار از جمله نامزد بهترین فیلم سال از مراسم امسال نیز شده است.

دنباله فیلم بلک پنتر دنباله فیلم بلک پنتر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications