ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بازیگر فیلم های ترمیناتور در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت

جمعه, 12 بهمن, 1397
بازیگر فیلم های ترمیناتور در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت

به گزارش میم ست، دیک میلر (Dick Miller) هنرپیشه، صدا پیشه و فیلم‌ نامه‌ نویس آمریکایی و بازیگر فیلم های ترمیناتور و Gremlins ساعاتی قبل در گذشت.

میلر با بیش از ۶۰ سال فعالیت حرفه‌ ای، در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی به واسطه بازی در چند فیلم ترسناک و کمدی-ترسناک به کارگردانی راجر کورمن شناخته شد و به خاطر بازی درخشان در آثاری مانند یک دلو خون (A Bucket of Blood) مورد تحسین منتقدین و سینما دوستان قرار گرفت. او در سال‌ های فعالیت خود با کارگردان‌ های سرشناسی همچون جیمز کامرون، ارنست دیکرسون، مارتین اسکورسیزی، جان سیلس و جو دانته همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: بن افلک بالاخره از بازی در فیلم مستقل بتمن خدا حافظی کرد

دیک میلر بازیگر فیلم های ترمیناتور به کارگردانی جیمز کامرون و Gremlins به کارگردانی جو دانته ایفای نقش کند تا یکی از بهترین سال‌ های کاری خود را رقم بزند. او طی دهه اخیر هم به بازی نقش‌ های کوتاهی در آثاری مثل The Hole و Burying the Ex مشغول بود؛ میلر در فیلم The Hole نقش کوتاه یک پیک پیتزا را ایفا کرد.

جو دانته، میلر را «یکی از محبوب‌ ترین همکاران» خود خوانده است و در توییترش نوشت با تماشای هنرنمایی‌ های میلر در آثار کورمن دوران نوجوانی خود را سپری کرده و نه تنها به خاطر رابطه دوستانه‌ ای که میان آن دو وجود داشته است، بلکه به واسطه لذتی که از تماشای میلر به هنگام ایفای نقش‌ هایش نسیب او می‌ شود، این کارگردان همواره در آثارش به دنبال نقشی هرچند کوتاه برای میلر بوده است.

بازیگر فیلم های ترمیناتور

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications