ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فصل 3 سریال چیزهای عجیب از فیلم کمدی Fletch الهام می ‌گیرد!

سه شنبه, 30 مرداد, 1397
فصل 3 سریال چیزهای عجیب
به گزارش میم ست ، فصل 3 سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) از فیلم های کمدی چوی چیس (Chevy Chase) مانند فلچ (Fletch) الهام گرفته است. همواره سریال چیزهای عجیب از سریال ‌ها و فیلم ‌های مختلفی الهام گرفته است و این موضوع در مورد فصل سوم این سریال هم صدق خواهد کرد. حال در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، یکی از منابع الهام فصل 3 سریال چیزهای عجیب مشخص و اعلام شده است. دیوید هاربر (David Harbour) ، بازیگر نقش جیم هارپر در این سریال که برای آن نامزد دو جایزه امی (Emmy) و یک جایزه گلدن گلوب (Golden Globe) شده ، در یک مصاحبه به مجله ورایتی گفت که فصل 3 سریال چیزهای عجیب قرار است از فیلم فلچ که یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۸۵ با بازی چوی چیس است، الهام بگیرد.

هاربر در ادامه در مورد فصل 3 سریال چیزهای عجیب گفت:

"برادران دافر برای هر سال فیلم‌های اختصاصی را در نظر می‌گیرند و فیلم فلچ یکی از این فیلم‌ها است که ما می‌توانیم در فصل سوم آن را مشاهده کنیم. موارد جذاب و سرگرم کننده دیگری نیز در این فصل وجود دارد و همانطور که شما انتظار دیدن دنیای اسپیلبرگ و مطمئنا دیدن یک فصل تا‌ریک‌تر را در این فصل نخواهید داشت، شما انتظار دیدن این چیزها را در سریال چیزهای عجیب هم ندارید." اتفاقات سریال چیزهای عجیب در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که در طول آن شاهد اشاره‌ های مختلف به فیلم ‌ها و سریال ‌های مختلف این دهه هستیم که از جمله آن می‌توان فیلم کنار من بمان (Stand by Me) ، فیلم بیگانه (Alien) ، فیلم گونیز (The Goonies) ، فیلم ای.تی. موجود فرازمینی (E.T. the Extra Terrestrial) و فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) اشاره کرد. فیلم فلچ در سال ۱۹۸۵ به ‌روی پرده‌ های سینما رفت که در این فیلم چوی چیس نقش یک خبرنگار به ‌نام اروین فلچر را بر عهده داشت. بودجه ساخت این فیلم ۸ میلیون دلار بود و در مجموع حدود ۵۹ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

بازیگران فصل 3 سریال چیزهای عجیب عبارتند از:

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) ، دیوید هاربر ، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) ، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) ، کلب مک لافلین (Caleb McLaughlin) ، نوآ اشنپ (Noah Schnapp) ، وینونا رایدر (Winona Ryder) ، چارلی هیتون (Charlie Heaton) ، ناتالیا دایر (Natalia Dyer) ، جو کری (Joe Keery) ، سدی سینک (Sadie Sink) ، کارا بوینو (Cara Buono) ، پل رایزر (Paul Reiser) ، مایا هاوک (Maya Hawke) و کری الویس (Cary Elwes). فصل 3 سریال چیزهای عجیب در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد داستان و بازیگران سریال چیزهای عجیب چیست؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما  و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فصل 3 سریال چیزهای عجیب فصل 3 سریال چیزهای عجیب

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications