ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تمدید سریال روان پزشک برای فصل دوم / فصل دوم با نام “فرشته تاریکی” منتشر می شود!

دوشنبه, 29 مرداد, 1397
سریال روان پزشک - the alienist
به گزارش میم ست و در تازه ‌تریناخبار فیلم و سینمای هالیوود ،  سریال روان پزشک (The Alienist) برای فصل دوم تمدید شده و قرار است نامی متفاوت داشته باشد. شبکه TNT ضمن تایید ساخت فصل دوم این سریال اعلام کرد که فصل دوم سریال روان پزشک براساس رمان فرشته تاریکی (The Angel of Darkness) اثر کلیب کار (Caleb Carr) ، تولید و با نام متفاوتی منتشر خواهد شد. اتفاقات این کتاب در سال ۱۹۸۷ و یک سال پس از حوادث فصل اول سریال روان پزشک جریان دارد و بار دیگر شاهد دنبال کردن داستان دکتر لاسلو کریزلر با بازی دانیل برول (Daniel Brühl) خواهیم بود. علاوه بر برول، لوک ایوانز (Luke Evans) در نقش جان مور و داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) در نقش سارا هاوارد نیز در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت. همچنین فصل دوم سریال روان پزشک قرار است با نام فرشته تاریکی تولید و منتشر شود و در واقع دنباله فصل اول سریال خواهد بود. هنوز تاریخی برای انتشار سریال فرشته تاریکی اعلام نشده است. سریال روان پزشک که در طول امسال از شبکه TNT به‌ روی آنتن رفت و با استقبال بینندگان این شبکه مواجه شده بود، توانسته نامزد دریافت ۶ جایزه امی (Emmy) از جمله نامزد دریافت جایزه بهترین سریال محدود یا فیلم تلویزیونی، نیز شود. وظیفه ساخت این سریال بر عهده کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) است که برای ساخت سریال فرشته تاریکی نیز باز خواهد گشت.

بازیگران سریال روان پزشک عبارتند از :

دانیل برول ، لوک ایوانز ، داکوتا فانینگ ، رابرت ویزدم (Robert Wisdom) ، داگلاس اسمیت (Douglas Smith) ، متیو شیر (Matthew Shear) ، مت لینتس (Matt Lintz) ، برایان گراتی (Brian Geraghty) و کیوریانکا کیلچر (Q'orianka Kilcher). اتفاقات فصل اول این سریال در سال ۱۹۸۶ و در شهر نیویورک جریان دارد که در آن یک پسر جوان به طرز مخوفی به قتل می ‌رسد و حال اداره پلیس در حال همکاری با دکتر لاسلو کریزلر و جان مور برای کشف راز این قتل است و در ادامه سارا هاوارد نیز به این دو کمک می ‌کند.

نظر شما در مورد سریال روان پزشک چیست ؟ در مورد داستان و بازیگران آن چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. سریال روان پزشک - the alienist سریال روان پزشک - the alienist

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications